ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΙDC: Aυξάνονται οι πωλήσεις tablets παγκοσμίως

Ενώ η αγορά smartphones συνεχίζει ακάθεκτη την ανάπτυξή της, είχαν εμφανιστεί σημάδια επιβράδυνσης της ανάπτυξης της αντίστοιχης αγοράς tablets. Σύμφωνα όμως με νέες εκθέσεις, οι πωλήσεις των tablets έχουν αυξηθεί κατά 11% παγκοσμίως για το δεύτερο τρίμηνο του 2014. Αυτό μεταφράζεται σε 49,3 εκατομμύρια συσκευές που έχουν πουληθεί ανά τον κόσμο. Παρόλο όμως που τα νούμερα αυτά δείχνουν να είναι πολύ ενθαρρυντικά, υπήρξε μια μικρή πτώση της τάξεως του 1,5% από το πρώτο στο δεύτερο τρίμηνο του 2014. Ο αναλυτής Jean Philippe Bouchard αποδίδει αυτή την πτώση στο γεγονός ότι το μέγεθος των οθονών στα smartphones αυξάνεται και το επακόλουθο αποτέλεσμα αυτού είναι η τάση των χρηστών να προτιμούν την αγορά smartphones με οθόνες μεγάλης διαγωνίου. Ακόμη, ο ίδιος αναλυτής αναφέρει ότι οι χρήστες που έχουν στην κατοχή τους κάποιο tablet το κρατάνε για μεγάλο χρονικό διάστημα πριν προβούν σε αναβάθμιση, δηλαδή στην αγορά κάποιου νεότερου. Η Apple είναι και πάλι πρώτη στις πωλήσεις, με 13,3 εκατομμύρια iPad το δεύτερο τρίμην και ποσοστό 26,9%, (προσφάτως η εταιρεία ανακοίνωσε τα ποσοστά πωλήσεων της δίνοντας ακριβή στοιχεία), το οποίο αποτελεί πτώση σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο.
H Samsung είδε και αυτή μια πτώση στις πωλήσεις της σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο με το μερίδιο αγοράς να πέφτει στο 17,2%, με τις πωλήσεις να αγγίζουν τις 8,5 εκατομμύρια συσκευές. Τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα για την Lenovo, με τις πωλήσεις της να ανέρχονται στα 2,4 εκατομμύρια μονάδες, καταλαμβάνοντας μερίδιο 4,9% στην αγορά και συνάμα βρέθηκε πιο μπροστά από την Asus όσον αφορά τα tablets. Έτσι στην Asus απομένει το 4,6% της παγκόσμιας αγοράς και για την Acer το 2%. Η μελέτη διενεργήθηκε από την IDC και το τελικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι πως πολλές εταιρίες, κατασκευαστές mobile συσκευών και Η/Υ που αποφάσισαν να εισέλθουν στην αγορά των tablets, κατάφεραν να έχουν μια σχετική επιτυχία. Κερδισμένες ήταν επίσης και οι εταιρείες που πρόσφεραν tablet μαζί με την αγορά υπολογιστών, μια δελεαστική προσφορά για τους καταναλωτές που μάλλον απέδωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια