Ads Top

Λιγότερο από ένα τρίτο πωλήσεων της Apple αντιπροσωπεύει το iPad Pro

Λιγότερο από το ένα τρίτο των πωλήσεων tablet της Apple αντιπροσωπεύει το iPad ProΑν και η σειρά iPad Pro βοήθησε σημαντικά στην αύξηση των εσόδων της Apple από την πώληση tablets –στα υψηλότερα σημεία τιμής- αντισταθμίζοντας κάτα κάποιο τρόπο τις απώλειες από τις συνολικά λιγότερες πωλήσεις μονάδων, τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας ερευνών IDC δείχνουν ότι οι σειρές iPad Air και iPad mini αποτελούσαν τουλάχιστον τα δύο τρίτα των αποστολών tablets της Apple το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο.
Η Apple ανέφερε επίσημα ότι οι πωλήσεις των iPads που πωλήθηκαν μέσα στο τρίμηνο –το οποίο αντιπροσωπεύει το χρονικό διάστημα ανάμεσα στα τέλη Ιουνίου και τέλη Σεπτεμβρίου- ωστόσο δεν αναφέρεται στις πωλήσεις συγκεκριμένων μοντέλων ξεχωριστά. Η IDC επίσης δεν ανέφερε την μεθοδολογία που ακολούθησε στον υπολογισμό των πωλήσεων του iPad Pro ειδικά, ωστόσο κάπως αόριστα επισημαίνει ότι χρησιμοποιεί ιδιόκτητα εξειδικευμένα εργαλεία και ερευνητικές διαδικασίες.

Παρόλο που πούλησε λοιπόν 600 χιλιάδες λιγότερα μοντέλα iPad σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι, τα έσοδα της Apple από τις πωλήσεις tablets παρέμειναν σταθερά λίγο πάνω από τα $4,2 δισεκατομμύρια για το συγκεκριμένο τρίμηνο. Ο λόγος; Πολύ απλά, τα iPad Pro στοιχίζουν περισσότερο. Από ότι φαίνεται λοιπόν, η υψηλότερη Μέση Τιμή Πώλησης είναι σημαντική για την Apple καθώς η παγκόσμια αγορά tablet συνέχισε την πτωτική της πορεία και για το τελευταίο αυτό τρίμηνο.

H IDC εκτιμάει ότι οι αποστολές συσκευών tablet έπεσαν στις 43 εκατομμύρια μονάδες αυτό το τρίμηνο, αντιπροσωπεύοντας μείωση 14,7% από έτος-σε-έτος. Η Apple βρέθηκε στην κορυφή της λίστας με τους κατασκευαστές tablets, με μερίδιο 21,5% στην αγορά, το οποίο παρουσιάζεται αυξημένο σε σχέση με το 19,6% που κατείχε ένα χρόνο πριν. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι πρόσφατα ο Senior Vice President και Chief Financial Officer της Apple, Luca Maestri δήλωσε –με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας- ότι το μερίδιο της Apple στην αγορά των premium tablets με τιμή άνω των $200 είναι 82%.

Η Samsung, σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC, βρέθηκε στην δεύτερη θέση με ποσοστό 15,1% και με 6,5 εκατομμύρια αποστολές. Η εταιρεία Amazon αλλά και οι Κινέζικες εταιρείες Lenovo και Huawei έκλεισαν την κορυφαία πεντάδα, με 3,1 εκατομμύρια, 2,7 εκατομμύρια και 2,4 εκατομμύρια αποστολές συσκευών tablet αντίστοιχα. Μάλιστα η Amazon, λόγω της Amazon Prime Day στις αρχές Ιουλίου, γνώρισε εκπληκτική ανάπτυξη 319,9%.

Δημοσιευμένη Εικόνα

 Site: Macrumors

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.