ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

AMD Mantle, Έως και 45% αύξηση επιδόσεων στο Battlefield 4

Η AMD μας έχει δώσει έως τώρα αρκετές υποσχέσεις για το Mantle API που αναπτύσσει σε συνεργασία με αρκετά studios παιχνιδιών, όπως τις DICE, Rebellion και Oxide, και το οποίο αναμένεται να αυξήσει σημαντικά τις επιδόσεις σε παιχνίδια που χρησιμοποιούν τις μηχανές γραφικών από τις συγκεκριμένες εταιρίες. Στην CES η AMD έδωσε μια γεύση για το τι επρόκειτο να ακολουθήσει οπότε και παρουσίασε ζωντανά ένα "demo" του Battlefield 4 το οποίο "τρέχει" με την μηχανή γραφικών της DICE, Frostbite 3 και χρησιμοποιούσε το Mantle API, έναντι του DirectX 11.
Σύμφωνα με την AMD σημειώθηκε αύξηση στην απόδοση (frames per second) κατά 45%. Βέβαια δεν δόθηκαν περισσότερες πληροφορίες για το υλικό (hardware) που χρησιμοποιήθηκε έτσι ώστε να υπάρξει άμεση σύγκριση, σίγουρα όμως βασιζόταν σε πλατφόρμα της AMD μιας και μόνο σε αυτά υποστηρίζεται το Mantle, για την ώρα. Εκτός του Battlefield 4, θα υπάρξουν μερικοί ακόμα τίτλοι που θα υποδεχτούν το νέο API, όπως τα Sniper Elite 3 (Asura Engine της Rebellion), Thief (Unreal Engine) και το Star Citizen (CryEngine). Επίσης η εταιρία Oxide αναπτύσσει την Nitrous Engine, μια ολοκαίνουρια, 64-bit, μηχανή γραφικών που αναμένεται να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικούς τίτλους για PlayStation 4, Xbox One και PC.

Δεν υπάρχουν σχόλια