ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ενοποιημένη ψηφιακή αγορά
Από την 1η Απριλίου 2018, οι Ευρωπαίοι μπορούν να έχουν online πρόσβαση σε περιεχόμενο για το οποίο διαθέτουν συνδρομή, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η νέα νομοθεσία έχει σκοπό να προστατεύσει τα δικαιώματα των Ευρωπαίων, οι οποίοι θα μπορούν να αγοράζουν συνδρομές για ταινίες, αθλητικά δρώμενα, μουσική, παιχνίδια και άλλα στη χώρα τους, αλλά θα έχουν πρόσβαση σε αυτά όταν ταξιδεύουν ή μένουν προσωρινά σε κάποια άλλη χώρα της Ε.Ε.
Οι πάροχοι online περιεχομένου είναι υποχρεωμένοι να προσφέρουν διασυνοριακή πρόσβαση του online περιεχομένου τους στους συνδρομητές τους.
Η νέα νομοθεσία λειτουργεί και προς το συμφέρον των παρόχων, αφού δε χρειάζεται να αγοράσουν άδειες για τις περιοχές που διαμένουν προσωρινά οι συνδρομητές τους. Έτσι γίνεται ακόμα ένα βήμα προς τη κοινή ψηφιακή αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης μετά και την κατάργηση των χρεώσεων roaming στην Ευρώπη από το 2017. Οι συνδρομές σε video υπηρεσίες όπως το Netflix και το Amazon Video έχουν γνωρίσει δραματική αύξηση, ενώ εκτιμάται πως 29 εκατομμύρια άνθρωποι, το 5.7% των Ευρωπαίων καταναλωτών, θα εκμεταλλευτεί τη νέα αυτή νομοθεσία, με τον αριθμό να φτάνει τα 72 εκατομμύρια μέχρι το 2020. Μάλιστα σε μια πρόσφατη έρευνα, το 60% των νεαρών Ευρωπαίων θεωρεί πως η “φορητότητα” της συνδρομής του είναι ένας σημαντικός παράγοντας επιλογής online υπηρεσιών.
Η νέα νομοθεσία λειτουργεί και προς το συμφέρον των παρόχων, αφού δε χρειάζεται να αγοράσουν άδειες για τις περιοχές που διαμένουν προσωρινά οι συνδρομητές τους. Έτσι γίνεται ακόμα ένα βήμα προς τη κοινή ψηφιακή αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης μετά και την κατάργηση των χρεώσεων roaming στην Ευρώπη από το 2017. Οι συνδρομές σε video υπηρεσίες όπως το Netflix και το Amazon Video έχουν γνωρίσει δραματική αύξηση, ενώ εκτιμάται πως 29 εκατομμύρια άνθρωποι, το 5.7% των Ευρωπαίων καταναλωτών, θα εκμεταλλευτεί τη νέα αυτή νομοθεσία, με τον αριθμό να φτάνει τα 72 εκατομμύρια μέχρι το 2020. Μάλιστα σε μια πρόσφατη έρευνα, το 60% των νεαρών Ευρωπαίων θεωρεί πως η “φορητότητα” της συνδρομής του είναι ένας σημαντικός παράγοντας επιλογής online υπηρεσιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια