ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

125 εκατ. συσκευές οι πωλήσεις wearables το 2018

Λίγες μέρες πριν, το IDC έδωσε στη δημοσιότητα ορισμένα στοιχεία που δείχνουν ότι οι αποστολές των wearables σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να φτάσουν στις 125 εκατομμύρια συσκευές το 2018, αυξημένες δηλαδή κατά 8,5% σε σχέση με το 2017. Εκτιμάται επίσης ότι τα επόμενα πέντε χρόνια οι πωλήσεις smartwatches θα συνεχίσουν να αυξάνονται με τις πωλήσεις smartbands να παραμένουν σχεδόν αμετάβλητες. Τα στοιχεία δείχνουν πως οι wearable συσκευές θα αυξηθούν με ρυθμό ανάπτυξης 11 % τα επόμενα πέντε χρόνια και οι αποστολές το 2022 θα φτάσουν περί τα 189,9 δισεκατομμύρια κομμάτια. Ο αναλυτής ερευνών της Worldwide Mobile Tracker, Jitesh Ubrani, ανέφερε μεταξύ άλλων: “Η αύξηση των έξυπνων wearable συσκευών δεν θα γίνει μόνο στις ώριμες αγορές αλλά και στις αναδυόμενες αγορές της Ασίας, στον Ειρηνικό όπως και αλλού. Η Ιαπωνία επίσης θα παίξει σοβαρό ρόλο καθώς πρόκειται για μια αγορά που έχει περίπου το ένα τρίτο όλων των έξυπνων wearables”. 
Αναφορικά με τα λειτουργικά συστήματα των wearables πρέπει να ειπωθεί πως με την άνοδο άλλων πλατφορμών, το μερίδιο του WatchOS της Apple αναμένεται να μειωθεί κι από το 44,4% του 2018 να πέσει στο 35,8% το 2022, διατηρώντας όμως την πρωτιά παρόλα αυτά. Εκτιμάται ότι έως το 2022 το δεύτερο μεγαλύτερο λειτουργικό σύστημα θα είναι το Android με μερίδιο αγοράς που θα αγγίζει το 22,4%. Μπορεί το Android να δυσκολεύεται σχετικά με το πολύπλοκο σύστημά του ωστόσο έχει το θετικό πως πρόκειται για μια πλατφόρμα ανοικτού κώδικα που δίνει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να προσαρμόσουν το UI της wearable συσκευής. Αυτό φαίνεται κι από το γεγονός πως ενώ οι υπηρεσίες Google δεν είναι διαθέσιμες στην Κίνα πολλές τοπικές εταιρείες προσπαθούν να προσαρμόσουν το λειτουργικό τους σύστημα με βάση το WearOS, το λειτουργικό της Google για τα smartwatches. Τέλος, το IDC αναμένει ότι οι συγκεκριμένες συσκευές θα εξαπλωθούν σε πολλές άλλες χώρες και καθώς όλο και πιο πολλοί προμηθευτές αρχίζουν να προσφέρουν περισσότερα νέα προϊόντα το WearOS αναμένεται να κατέχει το 19,8% της αγοράς το 2022.

Δεν υπάρχουν σχόλια