ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Aναγνωρίστε ένα κλειδωμένο iPhone πριν προχωρήσετε στην αγορά του

To Activation Lock είναι ένα εξαιρετικό χαρακτηριστικό, το οποίο έρχεται μαζί με κάθε iOS συσκευή η οποία διαθέτει λειτουργία Find my iPhone. Αυτό το χαρακτηριστικό ασφαλείας αποτρέπει επίδοξους μη κατόχους, να ενεργοποιήσουν μία συσκευή χωρίς τη χρήση του Apple ID ή τον κωδικό πρόσβασης, σε περίπτωση εύρεσης ή κλοπής της συσκευής.
Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση δηλαδή αν δεν μπορεί κάποιος να ενεργοποιήσει μία κλεμμένη συσκευή, ενδέχεται να προσπαθήσει να τη διαθέσει προς πώληση κι αν εσείς ως υποψήφιος αγοραστής δεν γνωρίζετε πως να κάνετε τη διαπίστωση, τότε ίσως αγοράσετε μία μη λειτουργική συσκευή η οποία δεν θα μπορεί να ξεκλειδωθεί. Εμείς με απλά λόγια θα σας υποδείξουμε μεθόδους αναγνώρισης μιας κλεμμένης συσκευής, ώστε να κάνετε τον απαραίτητο έλεγχο πριν την αγορά ενός μεταχειρισμένου iPhone ή iPad.

Πρόσβαση στη Lockscreen

Η υποψήφια προς αγορά συσκευή εάν έχει κλειδωθεί ή έχει διαγραφεί εξ αποστάσεως, με την λειτουργία «Απώλειας» από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, είναι πολύ πιθανό να υπάρχει κάποιο προειδοποιητικό μήνυμα πως η συσκευή έχει χαθεί και το οποίο εμφανίζεται στη οθόνη κλειδώματος. Εάν δείτε τέτοιο μήνυμα στην Lock Screen θα πρέπει να αρχίσετε να ανησυχείτε για το ποιόν του πωλητή.

Απαίτηση Επαναφοράς Λειτουργικού

Εάν ο πωλητής ισχυρίζεται πως είναι και ο ιδιοκτήτης της συσκευής απαιτήστε να κάνει μία επαναφορά όλων των περιεχομένων και των ρυθμίσεων. Για να γίνει αυτό - εάν δεν γνωρίζει - πείτε του να ακολουθήσει τη διαδρομή Ρυθμίσεις->Γενικά->Επαναφορά->Περιεχόμενα και Ρυθμίσεις. Για να γίνει αυτή η διαδικασία θα του ζητηθεί από τη συσκευή να απενεργοποιήσει το Find my iPhone, εισάγοντας το Password ώστε να προχωρήσει η διαγραφή.

Η διαδικασία αυτή θα διαρκέσει μερικά λεπτά. Κατά τη διάρκεια της, η οθόνη της συσκευής θα δείχνει το λογότυπο της εταιρείας και μία λεπτή μπάρα προόδου στο κάτω μέρος. Περιμένετε έως ότου ολοκληρωθεί η επαναφορά. Αν ο πωλητής προβάλλει δικαιολογίες για την επαναφορά της συσκευής του, κάτι δεν πάει καλά και θα ήταν φρόνιμο να απομακρυνθείτε.


Προσπάθεια ενεργοποίησης της συσκευής

Στην περίπτωση που ο πωλητής έχει τη συσκευή σε κατάσταση ενεργοποίησης, ζητήστε του να την ενεργοποιήσει μπροστά σας ή να το κάνετε εσείς για αυτόν. Θα πρέπει να επιλέξετε γλώσσα, χώρα και δίκτυο Wi-Fi. Στο επόμενο βήμα θα σας ζητηθεί να εισάγετε Apple ID και τον κωδικό πρόσβασης. Σε αυτή την περίπτωση είστε ασφαλείς και μπορείτε να προχωρήσετε στην αγορά. Ωστόσο εάν δείτε ένα μήνυμα το οποίο ζητά να εισάγετε κωδικό πρόσβασης για συγκεκριμένο Apple ID ή συνοδεύεται από μήνυμα πως η συσκευή έχει κλαπεί η χαθεί τότε να είστε προσεκτικός.


Η συσκευή είναι κλειδωμένη και δεν δύναται να ενεργοποιηθεί. Ζητήστε από τον πωλητή να εισάγει τον κωδικό πρόσβασης. Εάν δεν είναι σε θέση να προχωρήσει την ενεργοποίηση εισάγοντας τον κωδικό, για μία ακόμη φορά απομακρυνθείτε. Είναι σημάδι πως δεν είναι κάτοχος της συσκευής και ενδεχομένως να έχει χαθεί ή κλαπεί.

Απομακρυνθείτε εάν αισθανθείτε πως κάτι δεν πάει καλά

Κλείνοντας σας εφιστούμε την προσοχή πως ένας ειλικρινής πωλητής δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να ακολουθήσει όλα τα παραπάνω βήματα με επιτυχία. Εάν οποιαδήποτε κίνησή του σας φανεί ύποπτη όπως το να αρχίσει να προβάλλει διάφορες δικαιολογίες προκειμένου να αποφύγει μερικά από τα παραπάνω βήματα τότε είναι σαφές πως κάτι ύποπτο συμβαίνει.

Μη δεχθείτε σε καμία περίπτωση τα «όχι» ή φράσεις τύπου «έχω ξεχάσει τον κωδικό μου αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα, μπορείς να κάνεις restore». Είναι δυνατά σημάδια πως ο πωλητής έχει βρει τη συσκευή η την έχει κλέψει. Το πιο σημαντικό σημάδι είναι και η τιμή στην οποία διαθέτει τη συσκευή, εάν νομίζετε πως έχετε βρει την ευκαιρία της ζωής σας να ξέρετε πως κάτι ενδεχομένως να μην πάει καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια