Συμφωνία σταθμός μεταξύ Sony και Microsoft!
Το σοκ που προκάλεσε η Google στον χώρο του gaming με την αποκάλυψη της υπηρεσίας game streaming Stadia ήταν αρκετά μεγάλο για τους ανταγωνιστές της, ιδιαίτερα για τις Microsoft και Sony που ετοιμάζουν παρόμοιες υπηρεσίες και οι ίδιες (βλ. Project xCloud).
Είναι γεγονός ότι περιμέναμε κάποιου είδους απάντηση στο πολύ εντυπωσιακό και φιλόδοξο σχέδιο της Google, αλλά σε καμία περίπτωση δεν περιμέναμε αυτό που ανακοινώθηκε πριν από μερικές ώρες. Μη ξεχνάτε ότι μιλάμε για δύο εταιρείες άκρως ανταγωνιστικές μεταξύ τους, η μία με το PlayStation και η άλλη με το Xbox.
Οι δύο πλευρές αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και μάλιστα θα συνεργαστούν για το μέλλον του entertainment "αναπτύσσοντας νέες cloud λύσεις" επάνω στην πλατφόρμα Microsoft Azure που θα υποστηρίζουν το streaming παιχνιδιών και περιεχομένου. Η Sony θα χρησιμοποιεί τα data centers της Microsoft για τις υπάρχουσες πλατφόρμες της και η συμφωνία πιθανότατα θα περιλαμβάνει cross-play μεταξύ PlayStation και Xbox!
Η συνεργασία ανοίγει το δρόμο στη Sony για να εκμεταλλευτεί τις τεχνολογίες της Microsoft σε τομείς όπου χωλαίνει. Χρειάστηκε να περάσουν αρκετά χρόνια για να καταφέρει να μειώσει τις ταχύτητες download στο PlayStation, αν και πάλι τα πράγματα δεν τα λες και πολύ γρήγορα. Με τη χρήση των data centers της πλατφόρμας Azure και τη γενικότερη μεταφορά της στις cloud λύσεις της Microsoft, η Sony αφαιρεί από επάνω της έναν μεγάλο βραχνά σχετικά με την επίλυση τεχνικών ζητημάτων, με αποτέλεσμα να έχει τη δυνατότητα να διοχετεύσει όλη της τη δυναμική στην ανάπτυξη των πλατφορμών της. Δεν αποκλείεται, επίσης, να εκμεταλλευτεί και την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης της Microsoft για να βελτιώσει περισσότερο την εμπειρία χρήσης των προϊόντων της. Αν αναρωτιέστε τι θα κερδίσει η Microsoft, έχουμε καταρχάς την προσθήκη ενός τεράστιου πελάτη στις υπηρεσίες cloud που προσφέρει, αλλά και τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί τους αισθητήρες της Sony για να δημιουργήσει νέες λύσεις στον τομέα π.χ. του Hololens ή ενός μελλοντικού συστήματος τύπου Kinect. Ποιος ξέρει, ίσως μετά από μερικούς μήνες να μνημονεύουμε αυτή τη συμφωνία ως σταθμό για την εξέλιξη του entertaiment και όχι μόνο.
Η συνεργασία ανοίγει το δρόμο στη Sony για να εκμεταλλευτεί τις τεχνολογίες της Microsoft σε τομείς όπου χωλαίνει. Χρειάστηκε να περάσουν αρκετά χρόνια για να καταφέρει να μειώσει τις ταχύτητες download στο PlayStation, αν και πάλι τα πράγματα δεν τα λες και πολύ γρήγορα. Με τη χρήση των data centers της πλατφόρμας Azure και τη γενικότερη μεταφορά της στις cloud λύσεις της Microsoft, η Sony αφαιρεί από επάνω της έναν μεγάλο βραχνά σχετικά με την επίλυση τεχνικών ζητημάτων, με αποτέλεσμα να έχει τη δυνατότητα να διοχετεύσει όλη της τη δυναμική στην ανάπτυξη των πλατφορμών της. Δεν αποκλείεται, επίσης, να εκμεταλλευτεί και την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης της Microsoft για να βελτιώσει περισσότερο την εμπειρία χρήσης των προϊόντων της. Αν αναρωτιέστε τι θα κερδίσει η Microsoft, έχουμε καταρχάς την προσθήκη ενός τεράστιου πελάτη στις υπηρεσίες cloud που προσφέρει, αλλά και τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί τους αισθητήρες της Sony για να δημιουργήσει νέες λύσεις στον τομέα π.χ. του Hololens ή ενός μελλοντικού συστήματος τύπου Kinect. Ποιος ξέρει, ίσως μετά από μερικούς μήνες να μνημονεύουμε αυτή τη συμφωνία ως σταθμό για την εξέλιξη του entertaiment και όχι μόνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια