ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι χρήστες δεν εγκαταλείπουν το stand-alone λογισμικό

Η Adobe πρόσφατα ανακοίνωσε ότι δε σκοπεύει να πουλάει πλέον ανεξάρτητες (stand-alone) εκδόσεις της Creative Suite ή επιμέρους προγραμμάτων, επιλέγοντας αποκλειστικά τη διάθεση του λογισμικού ως μέρος υπηρεσιών νέφους με συνδρομή. Η Microsoft έχει ήδη ξεκινήσει αντίστοιχη υπηρεσία μέσω του Office 365, αλλά σε αντίθεση με την Adobe, πιστεύει ότι η μετάβαση πρέπει να γίνει σε βάθος χρόνου κι όχι μονομιάς.

Παρόλο που το Office 365 διατίθεται με συνδρομή, η Microsoft εξακολουθεί να προσφέρει το Office 2013 σανξεχωριστό προϊόν σε οπτικό δίσκο ή σε έκδοση για μεταφόρτωση από το διαδίκτυο. Η εταιρεία ελπίζει ξεκάθαρα ότι η διείσδυση του συνδρομητικού μοντέλου θα αυξηθεί έντονα, αλλά αναγνωρίζει ότι μερικοί καταναλωτές δεν είναι έτοιμοι για τέτοιο επιχειρηματικό μοντέλο. Σε δημοσίευση ιστολογίου η Microsoft εξηγεί τη θέση της:

"Παρόλα αυτά, σε αντίθεση με την Adobe, πιστεύουμε ότι η μετάβαση των ανθρώπων από πακεταρισμένο λογισμικό σε συνδρομητικές υπηρεσίες, θα πάρει χρόνο. Μέσα σε μία δεκαετία, πιστεύουμε ότι όλοι θα επιλέγουν τη συνδρομή, διότι τα πλεονεκτήματα είναι αδιαμφισβήτητα. Στο μεταξύ, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε τη δυνατότητα επιλογής με ποιοτικό λογισμικό παρεχόμενο σε συσκευασία, αλλά και δυνατές υπηρεσίες με τη μορφή συνδρομής."

Πράγματι, τα πλεονεκτήματα των συνδρομητικών υπηρεσιών cloud είναι εξαιρετικά για τις εταιρείες που τις παρέχουν. Η πειρατεία γίνεται δυσκολότερη και υπάρχει συνεχής ροή εσόδων κάθε χρόνο. Αν τιμή είναι σωστή, θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι συμφέρουσα πρόταση και για τους πελάτες, με το πλεονέκτημα της χρήσης πάντοτε της τελευταίας έκδοσης του λογισμικού. Φυσικά όμως δεν είναι όλοι πρόθυμοι να δεσμευθούν, ούτε έτοιμοι να εκτιμήσουν την αξία μίας συνδρομής, γι' αυτό και δίνεται η επιλογή μεταξύ των δύο προτάσεων.

Εν συνεχεία η Microsoft ανέφερε ότι το Office 365 είναι μέχρι στιγμής αρκετά επιτυχημένο, με περισσότερο από το 25% των αγοραστών να επιλέγει την εγγραφή στη συνδρομητική υπηρεσία. "Επομένως, η μετάβαση ίσως γίνει ταχύτερα απ' ότι αρχικά σκεφτόμασταν και η Adobe βοηθάει προς την κατεύθυνση αυτή." adslgr

Δεν υπάρχουν σχόλια