Τεράστιες διαφορές ανδρών-γυναικών στο mobile shopping
Πρόσφατη δημοσκόπηση της εταιρείας uSamp αποκάλυψε ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία για τις διαφορετικές συνήθειες των δυο φύλων στις online αγορές από το κινητό τους τηλέφωνο.
Πιο επιρρεπείς στο mobile shopping φαίνεται να είναι οι άντρες με ποσοστό 45% (έναντι 34% των γυναικών) με τα ποσοστά όμως να αντιστρέφονται στη χρήση κουπονιών (γυναίκες 44%-άντρες 35%). Όσον αφορά τις πληρωμές, το 46% των άντρων τις πραγματοποιεί μέσω του κινητού του τηλεφώνου, ενώ οι γυναίκες είναι πιο επιφυλακτικές με το ποσοστό αυτό να ανέρχεται στο 32%.
Επιπλέον, οι άντρες είναι ελαφρώς πιο πρόθυμοι να σχολιάσουν ένα προϊόν (Facebook/Twitter), να το αξιολογήσουν με review ή να σκανάρουν ένα barcode σε σχέση με τις γυναίκες. Για περισσότερα ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω Infographic:
Πιο επιρρεπείς στο mobile shopping φαίνεται να είναι οι άντρες με ποσοστό 45% (έναντι 34% των γυναικών) με τα ποσοστά όμως να αντιστρέφονται στη χρήση κουπονιών (γυναίκες 44%-άντρες 35%). Όσον αφορά τις πληρωμές, το 46% των άντρων τις πραγματοποιεί μέσω του κινητού του τηλεφώνου, ενώ οι γυναίκες είναι πιο επιφυλακτικές με το ποσοστό αυτό να ανέρχεται στο 32%.
Επιπλέον, οι άντρες είναι ελαφρώς πιο πρόθυμοι να σχολιάσουν ένα προϊόν (Facebook/Twitter), να το αξιολογήσουν με review ή να σκανάρουν ένα barcode σε σχέση με τις γυναίκες. Για περισσότερα ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω Infographic:
Δεν υπάρχουν σχόλια