ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι πωλήσεις της Lenovo είναι περισσότερες από της Apple

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Gartner, η Apple βλέπει το ποσοστό της στην αγορά των υπολογιστών στις Ηνωμένες Πολιτείες να καταγράφει πτώση σχεδόν μίας ποσοστιαίας μονάδας και να βρίσκεται στο 10,6% για το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους (κατείχε το 11,5% την ίδια περίοδο πέρυσι).
Για πρώτη φορά εδώ και αρκετά χρόνια, η εταιρεία βρίσκεται στην 4η θέση της κατάταξης, πίσω από τις HP, Dell και Lenovo με πωλήσεις 1,6 εκατομμυρίων τεμαχίων.
Η Lenovo είδε τη μεγαλύτερη αύξηση, φτάνοντας το ποσοστό της στο 11.5% (αύξηση κατά 20,3%), ενώ και οι HP, Dell κατέγραψαν αύξηση στα ποσοστά τους (κατά 15,5% και 12,3%) φτάνοντας τα 27.7% και 26% αντίστοιχα. Η Toshiba με πωλήσεις λίγο παραπάνω από ένα εκατομμύριο (ποσοστό 6.4% στην αγορά) είδε τα νούμερα της να σημειώνουν αύξηση κατά 18,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι.
Η κ. Kitagawa της Gartner ανέφερε πως η διαθεσιμότητα περισσότερο οικονομικών, λεπτών και χαμηλού βάρους notebooks έχουν τραβήξει τη προσοχή των καταναλωτών. Συνέχισε εξηγώντας πως επίσης πολλά από αυτά διαθέτουν οθόνες αφής με τιμές μειωμένες σε σχέση με πέρυσι. Επισημαίνει ότι η μείωση στο κόστος, επαρκή για να στραφούν οι mainstream καταναλωτές σε προϊόντα με οθόνες αφής ώστε να απολαμβάνουν αυτή την επιπλέον λειτουργικότητα. Τέλος, τονίζει πως τέσσερις από τους πέντε κορυφαίους πωλητές στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών έχουν σημειώσει διψήφια ποσοστά ανάπτυξης, με την HP να είναι ο ηγέτης της αγοράς, αντιπροσωπεύοντας το 27,7% των αποστολών ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Δημοσιευμένη Εικόνα

Συνολικά, οι αποστολές ηλεκτρονικών υπολογιστών στις Ηνωμένες Πολιτείες έφτασαν τα 15,9 εκατομμύρια, καταγράφοντας αύξηση 7,7% χρόνο με το χρόνο, ενώ οι παγκόσμιες αποστολές ηλεκτρονικών υπολογιστών ήταν σταθερές -κάθε τρίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι- παρουσιάζοντας μια μικρή άνοδο της τάξης του 0,1% με συνολικά 75,8 εκατομμύρια τεμάχια.
Αν και οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών σταμάτησαν να σημειώνουν πτώση από το δεύτερο τρίμηνο του 2014, το ενδιαφέρον τον καταναλωτών είναι στραμμένο στην αγορά των tablets, η οποία συνεχίζει να αποσπά μερίδιο από τους παραδοσιακούς προσωπικούς υπολογιστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια