Μεγάλες απώλειες εσόδων θα έχουν οι ιστοσελίδες από το ad blocking στα κινητά
Σύμφωνα με την μελέτη της Αγγλικής εταιρίας Juniper Research, οι απώλειες εσόδων για τις ιστοσελίδες λόγω της χρήσης των ad blockers, αναμένεται να φτάσει τα 27 δισεκατομμύρια μέχρι το 2020, εξαιτίας και της ενσωμάτωσης αντίστοιχων χαρακτηριστικών και σε browsers mobile συσκευών.
Σύμφωνα με έκθεση της εταιρίας Pagefair, τον Αύγουστο του 2015, 198 εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου χρησιμοποιούσαν κάποιο πρόγραμμα για να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις. Αυτό αντιστοιχεί σε μια αύξηση της τάξης του 41% σε σύγκριση με έναν χρόνο νωρίτερα. Η μελέτη της Juniper Research με τίτλο Worldwide Digital Advertising: 2016-2020, προειδοποιεί ότι ιστοσελίδες που βασίζονται αποκλειστικά στα έσοδα από τις διαφημίσεις, αντιμετωπίζουν μεγάλο κίνδυνο επιβίωσης, από την όλο και αυξανόμενη χρήση ad blockers.
Μέχρι πρόσφατα οι ad blockers βρίσκονταν κυρίως στους browsers για σταθερούς και φορητούς υπολογιστές, αλλά πριν λίγες βδομάδες η Opera ανακοίνωσε την διάθεση τελικής έκδοσης των desktop αλλά και mobile browser της, που ενσωματώνει ad blocking χαρακτηριστικά, κάτι που αναμένεται να κάνουν και άλλες εταιρίες που διαθέτουν mobile browsers.
Με το ad blocking να διαδίδεται όλο και πιο πολύ και τις ιστοσελίδες να βλέπουν τα έσοδά τους να μειώνονται, η Eyeo, δημιουργός του Ad Block plus και η εταιρία Flattr αναπτύσσουν μια νέα υπηρεσία, την Flattr Plus, η οποία θα δίνει την δυνατότητα στους χρήστες του διαδικτύου να κάνουν μια μικρή δωρεά κάθε μήνα, η οποία θα μοιράζεται αυτόματα στις ιστοσελίδες που επισκέπτονται, ανάλογα με το πόσο συχνά τις επισκέφτηκαν αυτές
Δεν υπάρχουν σχόλια