Facebook στη μάχη κατά των ιστοσελίδων με ψευδείς ειδήσεις
Το Facebook ακολούθησε το παράδειγμα της Google και απέκλεισε τις ιστοσελίδες που προβάλλουν ψευδείς ειδήσεις με σκοπό τη αλίευση αναγνωστών.
Οι ιστοσελίδες αυτές δεν θα κερδίζουν χρήματα πια από τους αναγνώστες οι οποίοι μέχρι τώρα, ακολουθώντας συνδέσμους με βαρύγδουπους τίτλους, επισκέπτονταν τις ιστοσελίδες αυτές και οι ιδιοκτήτες τους κέρδιζαν χρήματα από τις διαφημίσεις και την αυξημένη επισκεψιμότητα.
H Google ανακοίνωσε και αυτή μία πρωτοβουλία με σκοπό να αποκλείσει από το πρόγραμμα διαφημίσεων Adsense ιστοσελίδες που είναι "παραπλανητικές και αποκρύπτουν πληροφορίες για τον εκδότη ή προβάλουν λανθασμένα στοιχεία για το περιεχόμενο και τον σκοπό τους".
Οι ιστοσελίδες με ψευδείς ειδήσεις χαρακτηρίζονται πια ως "παραπλανητικές και παράνομες" και ως εκ τούτου δεν έχουν το δικαίωμα να προβάλλουν διαφημίσεις από το Audience Network του Facebook, το οποίο δεν παρέχει διαφημίσεις μόνο στο Facebook αλλά και σε εφαρμογές για κινητά και άλλες ιστοσελίδες. Πρόσφατα ο Mark Zuckerberg κατηγορήθηκε ότι επίτρεψε τέτοιες ιστοσελίδες να προβάλλονται μέσω του κοινωνικού δικτύου του, επηρεάζοντας έτσι την κοινή γνώμη σχετικά με τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ. Ο Zuckerberg αρνήθηκε τις κατηγορίες ισχυριζόμενος ότι το 99 τοις εκατό του περιεχομένου που προβάλλεται στο Facebook είναι αυθεντικό. Αναφορές κάνουν λόγο για ένα εργαλείο το οποίο είχε στη διάθεσή του το Facebook, το οποίο αποφάσισε να μην το χρησιμοποιήσει για να αποκλείσει τέτοιες ιστοσελίδες, λόγο του κινδύνου που υπήρχε να αποκλειστούν διάφορες πιο συντηρητικές πηγές ειδήσεων, αναφορές όμως που διέψευσε το Facebook.
Οι ιστοσελίδες με ψευδείς ειδήσεις χαρακτηρίζονται πια ως "παραπλανητικές και παράνομες" και ως εκ τούτου δεν έχουν το δικαίωμα να προβάλλουν διαφημίσεις από το Audience Network του Facebook, το οποίο δεν παρέχει διαφημίσεις μόνο στο Facebook αλλά και σε εφαρμογές για κινητά και άλλες ιστοσελίδες. Πρόσφατα ο Mark Zuckerberg κατηγορήθηκε ότι επίτρεψε τέτοιες ιστοσελίδες να προβάλλονται μέσω του κοινωνικού δικτύου του, επηρεάζοντας έτσι την κοινή γνώμη σχετικά με τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ. Ο Zuckerberg αρνήθηκε τις κατηγορίες ισχυριζόμενος ότι το 99 τοις εκατό του περιεχομένου που προβάλλεται στο Facebook είναι αυθεντικό. Αναφορές κάνουν λόγο για ένα εργαλείο το οποίο είχε στη διάθεσή του το Facebook, το οποίο αποφάσισε να μην το χρησιμοποιήσει για να αποκλείσει τέτοιες ιστοσελίδες, λόγο του κινδύνου που υπήρχε να αποκλειστούν διάφορες πιο συντηρητικές πηγές ειδήσεων, αναφορές όμως που διέψευσε το Facebook.
Δεν υπάρχουν σχόλια