ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το Facebook αγοράζει δεδομένα για τις OFFline συνήθειες των χρηστών του

Το Facebook εκτός από την πλέον δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, είναι και μια μεγάλη διαφημιστική εταιρία, η οποία, όπως συνηθίζεται πλέον, συλλέγει μεγάλο όγκο δεδομένων όσον αφορά τους χρήστες του, για καλύτερα στοχευμένη και πιο αποτελεσματική διαφήμιση. Από ότι φαίνεται όμως δεν αρκείται στις online συνήθειες των χρηστών του, μιας και αγοράζει δεδομένα από άλλες εταιρίες σε μια προσπάθεια να δει και τι OFFline συνήθειες των χρηστών του. Σύμφωνα με μια έκθεση της ProPublica, το Facebook διαθέτει τουλάχιστον έξι συνεργάτες του στην Αμερική που παρέχουν πληροφορίες όσον αφορά το εισόδημα και τις επενδύσεις των Αμερικάνικων νοικοκυριών, τις πλαστικές κάρτες που διαθέτουν, αλλά και μέρη που επισκέπτονται, επικεντρώνοντας κυρίως στις offline συνήθειές τους. Το facebook διαθέτει 29 χιλιάδες κατηγορίες σε αγοραστές διαφημίσεων, με τις 600 από αυτές να παρέχονται από τρίτους και να σχετίζονται με το ιστορικό των χρηστών όσον αφορά τα οικονομικά τους.
Οι περισσότερες πληροφορίες που συγκεντρώνει πάντως το Facebook, προέρχονται από την ενασχόληση των χρηστών του με το ίδιο το δίκτυο. Αυτό που οι περισσότεροι χρήστες όμως δεν γνωρίζουν, είναι ότι πολλές πληροφορίες συγκεντρώνονται από συνεργάτες του Facebook. Το Facebook αποποιείται της ευθύνης ενημέρωσης των χρηστών του για την συλλογή των πληροφοριών αυτών, αφού σύμφωνα με το ίδιο, δεν προβαίνει αυτό στην συλλογή των εν λόγω πληροφοριών, αλλά και επιπλέον οι πλατφόρμες των συνεργατών του δεν περιορίζονται μόνο στις σελίδες του ίδιου. Έτσι αν κάποιος επιθυμεί να μην παρακολουθείται, θα πρέπει να έρθει σε επαφή με κάθε μία από αυτές τις εταιρίες, ή απλά να μην χρησιμοποιεί το Facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια