Οι διαφημίσεις έρχονται στο Messenger
Πριν περίπου ένα χρόνο, μάθαμε για πρώτη φορά το ενδεχόμενο να προσθέσει διαφημίσεις στο Messenger, τη δημοφιλή εφαρμογή ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων.
Το ενδεχόμενο αυτό γίνεται πλέον βεβαιότητα, με το Facebook να ανακοινώνει ότι από αυτή την εβδομάδα, χρήστες του Messenger αρχικά στην Αυστραλία και την Ταϊλάνδη, θα ξεκινήσουν να βλέπουν δοκιμαστικά, διαφημίσεις στις συζητήσεις τους. Οι διαφημίσεις αυτές στοχεύουν όχι μόνο τους χρήστες αλλά και τις επιχειρήσεις αλλά δε θα εμφανίζονται στη συζήτηση αν πρώτα ο χρήστης δεν κάνει κλικ σε μια διαφήμιση από την κεντρική οθόνη της εφαρμογής ή αν δεν ξεκινήσει κάποια συζήτηση με μια επιχείρηση.
Κατά την περίοδο που το Facebook θα δοκιμάζει τη νέα αυτή λειτουργία, οι επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να τοποθετήσουν διαφημίσεις στην κεντρική οθόνη του Messenger κάτω από την ενότητα των πρόσφατων συζητήσεων.
Στο μήνυμά της, η δημοφιλέστερη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης επαναλαμβάνει τη σημασία των διαφημίσεων για τις επιχειρήσεις που αναζητούσαν έναν τέτοιο τρόπο μέσα από την πλατφόρμα του Messenger, αν και ξεκαθαρίζει ότι δε θα είναι δυνατή σε καμία περίπτωση η απευθείας επικοινωνία μιας επιχείρησης με έναν χρήστη, εκτός και αν αυτός ξεκινήσει πρώτος μιας συζήτηση μεταξύ τους. Ακόμα όποιος βλέπει μια διαφήμιση, θα μπορεί να επιλέξει να την κρύψει ή να την αναφέρει ως προβληματική μέσα από ένα dropdown μενού. Το Facebook επιθυμεί να λάβει όσο το δυνατόν περισσότερα σχόλια από χρήστες και επιχειρήσεις για τη νέα δυνατότητα πριν την επεκτείνει και σε άλλους χρήστες, θέλοντας να παρέχει την καλύτερη εμπειρία στους διαφημιζόμενους καθώς και στο 1 δισ. χρήστες που χρησιμοποιούν το Messenger κάθε μήνα.
Στο μήνυμά της, η δημοφιλέστερη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης επαναλαμβάνει τη σημασία των διαφημίσεων για τις επιχειρήσεις που αναζητούσαν έναν τέτοιο τρόπο μέσα από την πλατφόρμα του Messenger, αν και ξεκαθαρίζει ότι δε θα είναι δυνατή σε καμία περίπτωση η απευθείας επικοινωνία μιας επιχείρησης με έναν χρήστη, εκτός και αν αυτός ξεκινήσει πρώτος μιας συζήτηση μεταξύ τους. Ακόμα όποιος βλέπει μια διαφήμιση, θα μπορεί να επιλέξει να την κρύψει ή να την αναφέρει ως προβληματική μέσα από ένα dropdown μενού. Το Facebook επιθυμεί να λάβει όσο το δυνατόν περισσότερα σχόλια από χρήστες και επιχειρήσεις για τη νέα δυνατότητα πριν την επεκτείνει και σε άλλους χρήστες, θέλοντας να παρέχει την καλύτερη εμπειρία στους διαφημιζόμενους καθώς και στο 1 δισ. χρήστες που χρησιμοποιούν το Messenger κάθε μήνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια