To Facebook ενισχύει τα εργαλεία των υπεύθυνων των groups
Είναι γνωστό ότι το Facebook δίνει μεγάλη έμφαση στα groups, όπως είχε γίνει γνωστό και μέσα από το μανιφέστο των 6000 λέξεων του Mark Zuckerberg.
To Facebook ανακοίνωσε ότι θα δώσει περισσότερες δυνατότητες διαχείρισης στους υπεύθυνους των ομάδων του, με περισσότερες επιλογές για τα analytics και όλα τα στατιστικά των ομάδων, καλύτερο φιλτράρισμα των αιτημάτων των υποψήφιων μελών των ομάδων, καλύτερη διαχείριση στην εκκαθάριση των παλαιών μελών, τον καλύτερο προγραμματισμό των posts και τη σύνδεση δύο ομάδων μεταξύ τους.
Ο σκοπός του Facebook είναι να διευκολύνει την καθημερινή εργασία του administrator και να αυτοματοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερο τις τακτικές εργασίες του, έτσι ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις και άλλα προβλήματα. Τα νέα εργαλεία των ομάδων του Facebook ονομάζονται Group Insights για τα στατιστικά μίας ομάδας, scheduled posts για τις προγραμματισμένες δημοσιεύσεις, group to group linking για τη σύνδεση μεταξύ δύο ομάδων από τον ίδιο διαχειριστή, Removed member cleanup και Membership request filtering για εργασίες διαχείρισης μελών της ομάδας.
Η διευκόλυνση της καθημερινότητας των διαχειριστών των ομάδων στο Facebook είναι μέρος της νέας στρατηγικής του πλέον δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου του πλανήτη που φαίνεται να θέλει να βοηθήσει τους χρήστες του να δημιουργούν ολοένα και περισσότερες ομάδες.
Ο σκοπός του Facebook είναι να διευκολύνει την καθημερινή εργασία του administrator και να αυτοματοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερο τις τακτικές εργασίες του, έτσι ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις και άλλα προβλήματα. Τα νέα εργαλεία των ομάδων του Facebook ονομάζονται Group Insights για τα στατιστικά μίας ομάδας, scheduled posts για τις προγραμματισμένες δημοσιεύσεις, group to group linking για τη σύνδεση μεταξύ δύο ομάδων από τον ίδιο διαχειριστή, Removed member cleanup και Membership request filtering για εργασίες διαχείρισης μελών της ομάδας.
Η διευκόλυνση της καθημερινότητας των διαχειριστών των ομάδων στο Facebook είναι μέρος της νέας στρατηγικής του πλέον δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου του πλανήτη που φαίνεται να θέλει να βοηθήσει τους χρήστες του να δημιουργούν ολοένα και περισσότερες ομάδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια