ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Corsair Graphite Series™ 380T Yellow Portable Mini ITX

Όταν ανακοινώθηκε το Graphite 380T μαζί με το μεγαλύτερο του αδερφό το 780T, δε το κρύβω ότι ξαφνιάστηκα με το σχεδιασμό. Η Corsair άφησε στην άκρη τον καταιγισμό προϊόντων με τη σειρά Obsidian, η οποία χαρακτηρίζεται από λιτά σχεδιαστικά κουτιά, με έντονες γωνίες και χωρίς ίχνος καμπύλης και έπιασε να ανανεώσει τη σειρά Graphite, η οποία διαθέτει το πιο εμπορικό κουτί της κατασκευάστριας το 600T.

Πέρα όμως από την έντονη αλλαγή πλεύσης σχεδιαστικά, έκανε και αλλαγή στη γκάμα του χρωματισμού των κουτιών της, ξεκινώντας με το 230T σε πορτοκαλί και τώρα με τα δύο νέα της κουτιά, να λανσάρει το κίτρινο χρώμα. Δεν ήμουν ιδιαίτερα θερμή όταν το διάβασα να πω την αμαρτία μου και μου έμελε να πάρω στα χέρια μου τι άλλο; Μα ένα κίτρινο 380Τ...
Χμ και χμ και ξανά χμ εγώ, μόλις είδα το yellow πάνω στη συσκευασία. Προς έκπληξή μου όμως -αν και αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό- όταν είδα το κουτί μου άρεσε και μάλιστα πολύ. Ίσως σε κάποιους να θυμίζει ερευνητικό υποβρύχιο και σε άλλους να μην κάνει καν το κλικ το μαγικό, αλλά σήμερα δεν έχουμε να σχολιάσουμε τα της αισθητικής, αλλά τα της λειτουργικότητας.

Εξοπλιστείτε με υπομονή καθώς ξεκινάει ένας ακόμα μαραθώνιος...



Δεν υπάρχουν σχόλια