Ello, το anti-Facebook, ad-free social media μάζεψε 5.5 εκατ. δολάρια
Το Ello είναι ένα νέο invite-only κοινωνικό δίκτυο το οποίο λανσάρεται ως anti-Facebook και υπόσχεται να μην βάλει διαφημίσεις ούτε να πουλήσει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του. Φιλοδοξεί να βγάλει χρήματα από μικρά ποσά που θα πληρώνουν οι χρήστες για να έχουν πρόσβαση σε νέα features που λανσάρει η υπηρεσία.
Πριν από λίγο καιρό τράβηξε τα βλέμματα λόγω του ενδιαφέροντος που έδειξαν οι χρήστες για το Elloαλλά τώρα τράβηξε και το ενδιαφέρον των επενδυτών συγκεντρώνοντας το ποσό των 5.5 εκατομμυρίων δολαρίων. Επιπλέον ο CEO του Ello ανακοίνωσε ότι οι χρήστες του είναι πάνω από 1 εκατομμύριο και υπάρχουν άλλα 3 εκατομμύρια που περιμένουν προσκλήσεις, οι αιτήσεις καθημερινά είναι 40.000 με 50.000.
Ενδιαφέρον έχει ότι οι ιδρυτές και οι επενδυτές του Ello υπέγραψαν για την μετατροπή του σε κοινωφελή εταιρεία οπότε θα είναι νόμιμα προστατευμένη ώστε να μην επιχειρήσει κανείς να πιέσει για την ενσωμάτωση διαφημίσεων ή για την πώληση προσωπικών δεδομένων και αν μελλοντικά πουληθεί, ούτε τότε να μην μπορεί να αλλάξει αυτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια