Σημαντικά αυξημένες οι πωλήσεις των gaming PCs
Μπορεί τα τελευταία χρόνια να έχουμε ακούσει πολλές φορές για την συνεχιζόμενη μείωση στις πωλήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών, αλλά το κομμάτι της αγοράς που αποτελείται από τους υπολογιστές που προορίζεται για παιχνίδια, αποτελούσε σχεδόν πάντα την φωτεινή εξαίρεση. Τα τελευταία στοιχεία της εταιρίας GfK, μια εταιρία η οποία έχει παρουσία σε πάνω από 100 χώρες, επιβεβαιώνουν την άποψη αυτή, αποδεικνύοντας και πόσο επικερδές είναι το κομμάτι αυτό της αγοράς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK, τα οποία παρουσίασε στην IFA 2017 στο Βερολίνου, τα παγκόσμια έσοδα από σταθερούς υπολογιστές που προορίζονται για παιχνίδια, αυξήθηκαν το πρώτο μισό του 2017 κατά 55%, ενώ η αύξηση στην κατηγορία των φορητών υπολογιστών για παιχνίδια, έφτασε το 24%. Συνολικά τα παγκόσμια έσοδα από όλα τα συστήματα για παιχνίδια, εξαιρουμένης της Βορείου Αμερικής, έφτασαν το 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ. Από αυτά, τα 682 εκατομμύρια προέρχονται από την αγορά της Δυτικής Ευρώπης, τα 522 εκατομμύρια από τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού, με την Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς της Ρωσίας, να βρίσκεται στην τρίτη θέση με 193 εκατομμύρια. Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία και για τα περιφερειακά που σχετίζονται με τα παιχνίδια.
Ποντίκια, πληκτρολόγια, headsets και οθόνες, αποδείχθηκαν ιδιαίτερα δημοφιλή προϊόντα στους καταναλωτές, με τις πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο να αυξάνονται κατά 56%, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, από τον Ιανουάριο έως και Ιούνιο. Τα συνολικά έσοδα της αγοράς αυτής, έφτασαν τα 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ. Ειδικά για τις οθόνες που προορίζονται για υπολογιστές για παιχνίδια, καταγράφεται εντυπωσιακή αύξηση εσόδων, 114%. Οι καταναλωτές επικεντρώθηκαν κυρίως σε οθόνες των 24'' ή μεγαλύτερες, με υψηλούς ρυθμούς ανανέωσης, τεχνολογίες Adaptive Sync, αλλά και καμπύλες οθόνες. Τα έσοδα από τις οθόνες που προορίζονται για παιχνίδια, έφτασαν τα 597 εκατομμύρια ευρώ, καθιστώντας τις οθόνες για παιχνίδια, το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κομμάτι της κατηγορίας των περιφερειακών για παιχνίδια και αυτό με τα περισσότερα έσοδα.
Τα ποντίκια για παιχνίδια είχαν αύξηση 15%, με τα έσοδα να φτάνουν τα 130 εκατομμύρια ευρώ, τα πληκτρολόγια για παιχνίδια είχαν αύξηση 23%, με τα έσοδα να φτάνουν τα 117 εκατομμύρια, ενώ τα headsets για παιχνίδια, είχαν αύξηση 10% και πωλήσεις που έφτασαν τα 210 εκατομμύρια ευρώ. Το κομμάτι της αγοράς των υπολογιστών που προορίζονται για παιχνίδια, κάποτε αποτελούσε μια πολύ ιδιαίτερη κατηγορία, αλλά πλέον αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό και ταχύτατα αναπτυσσόμενο κομμάτι της αγοράς των υπολογιστών, το οποίο η GfK αναμένει ότι θα δει περαιτέρω ανάπτυξη και στο δεύτερο μισό του 2017.
Καθόλου παράξενο λοιπόν που βλέπουμε όλο και περισσότερο τα μεγάλα ονόματα στον χώρο των ηλεκτρονικών υπολογιστών, να επικεντρώνουν και να βγάζουν όλο και περισσότερα προϊόντα που στοχεύουν στο κοινό που παίζει παιχνίδια στον υπολογιστή του.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK, τα οποία παρουσίασε στην IFA 2017 στο Βερολίνου, τα παγκόσμια έσοδα από σταθερούς υπολογιστές που προορίζονται για παιχνίδια, αυξήθηκαν το πρώτο μισό του 2017 κατά 55%, ενώ η αύξηση στην κατηγορία των φορητών υπολογιστών για παιχνίδια, έφτασε το 24%. Συνολικά τα παγκόσμια έσοδα από όλα τα συστήματα για παιχνίδια, εξαιρουμένης της Βορείου Αμερικής, έφτασαν το 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ. Από αυτά, τα 682 εκατομμύρια προέρχονται από την αγορά της Δυτικής Ευρώπης, τα 522 εκατομμύρια από τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού, με την Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς της Ρωσίας, να βρίσκεται στην τρίτη θέση με 193 εκατομμύρια. Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία και για τα περιφερειακά που σχετίζονται με τα παιχνίδια.
Ποντίκια, πληκτρολόγια, headsets και οθόνες, αποδείχθηκαν ιδιαίτερα δημοφιλή προϊόντα στους καταναλωτές, με τις πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο να αυξάνονται κατά 56%, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, από τον Ιανουάριο έως και Ιούνιο. Τα συνολικά έσοδα της αγοράς αυτής, έφτασαν τα 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ. Ειδικά για τις οθόνες που προορίζονται για υπολογιστές για παιχνίδια, καταγράφεται εντυπωσιακή αύξηση εσόδων, 114%. Οι καταναλωτές επικεντρώθηκαν κυρίως σε οθόνες των 24'' ή μεγαλύτερες, με υψηλούς ρυθμούς ανανέωσης, τεχνολογίες Adaptive Sync, αλλά και καμπύλες οθόνες. Τα έσοδα από τις οθόνες που προορίζονται για παιχνίδια, έφτασαν τα 597 εκατομμύρια ευρώ, καθιστώντας τις οθόνες για παιχνίδια, το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κομμάτι της κατηγορίας των περιφερειακών για παιχνίδια και αυτό με τα περισσότερα έσοδα.
Τα ποντίκια για παιχνίδια είχαν αύξηση 15%, με τα έσοδα να φτάνουν τα 130 εκατομμύρια ευρώ, τα πληκτρολόγια για παιχνίδια είχαν αύξηση 23%, με τα έσοδα να φτάνουν τα 117 εκατομμύρια, ενώ τα headsets για παιχνίδια, είχαν αύξηση 10% και πωλήσεις που έφτασαν τα 210 εκατομμύρια ευρώ. Το κομμάτι της αγοράς των υπολογιστών που προορίζονται για παιχνίδια, κάποτε αποτελούσε μια πολύ ιδιαίτερη κατηγορία, αλλά πλέον αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό και ταχύτατα αναπτυσσόμενο κομμάτι της αγοράς των υπολογιστών, το οποίο η GfK αναμένει ότι θα δει περαιτέρω ανάπτυξη και στο δεύτερο μισό του 2017.
Καθόλου παράξενο λοιπόν που βλέπουμε όλο και περισσότερο τα μεγάλα ονόματα στον χώρο των ηλεκτρονικών υπολογιστών, να επικεντρώνουν και να βγάζουν όλο και περισσότερα προϊόντα που στοχεύουν στο κοινό που παίζει παιχνίδια στον υπολογιστή του.
Δεν υπάρχουν σχόλια