ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συνεχίζεται η πτώση στις πωλήσεις tablets

Οι πωλήσεις των tablets μειώνονται συνεχώς τα τελευταία τρία χρόνια, χωρίς να έχει μάλιστα υπάρξει ούτε καν ένα τρίμηνο στο διάστημα αυτό, που να υπήρξε κάποια προσωρινή έστω αύξηση. Παρόλα αυτά τέσσερις από τους πέντε κορυφαίους κατασκευαστές είδαν το μερίδιό τους στην αγορά να αυξάνει στο τρίτο τρίμηνο του 2017, παρόλο την συνεχιζόμενη πτώση. Αυτά τα στοιχεία παρουσιάζονται στην τελευταία έκθεση της International Data Corporation (IDC). Αν και τα tablets αποτέλεσαν έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες που οδήγησε στην έναρξη της πτώσης των πωλήσεων των κλασικών υπολογιστών, σήμερα φαίνεται να συμπιέζονται, τόσο από τα σύγχρονα smartphones, όσο και από τους υπολογιστές.
Τα σύγχρονα smartphones έχουν αποκτήσει μεγαλύτερες οθόνες και μπαταρίες, υποκαθιστώντας σε μεγάλο βαθμό ένα tablet, ενώ και η αγορά των υπολογιστών έχει αναθερμανθεί, τόσο μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του hardware, όσο και χάρη στην αύξηση των πωλήσεων υπολογιστών για gaming. Το αποτέλεσμα είναι τα tablets να έχουν πάψει να αποτελούν προτεραιότητα αναβάθμισης για τους καταναλωτές, οι οποίοι παραμένουν με το ίδιο tablet για πολύ μεγαλύτερο διάστημα σε σχέση με το παρελθόν. Σύμφωνα με την IDC, ο αριθμός των tablets που διακινήθηκαν στο τρίτο τρίμηνο του 2017, έφτασε τα 40 εκατομμύρια, παρουσιάζοντας μείωση της τάξης του 5,4%. Οι καταναλωτές φαίνεται να ενδιαφέρονται τόσο για οικονομικά tablets, όσο και για ακριβά μοντέλα γνωστών εταιριών, αλλά περισσότερο για να αντικαταστήσουν ιδιαίτερα παλιά μοντέλα.
Ο αριθμός των καταναλωτών που αγοράζει για πρώτη φορά tablet, είναι πλέον ιδιαίτερα περιορισμένος, ενώ συνολικά ο αριθμός καταναλωτών που χρησιμοποιεί tablets, φαίνεται να μειώνεται Από τις πέντε εταιρίες που φιγουράρουν στην κορυφή της λίστας των κατασκευαστών, μόνο η Samsung παρουσίασε πτώση. Η Apple διατηρείται στην κορυφή κυρίως και χάρη στα χαμηλότερου κόστους iPad που κυκλοφόρησε. Η Samsung, όπως προαναφέρθηκε, παρουσίασε μείωση στις πωλήσεις της, εξαιτίας του έντονου ανταγωνισμού που δέχονται οι οικονομικότερες σειρές της Tab A και Tab E. Η Amazon βρίσκεται στην τρίτη θέση, αυξάνοντας τις πωλήσεις της εντυπωσιακά, κατά 38,7%, χάρη στην διάθεση ιδιαίτερα οικονομικών tablets. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Huawei και στην πέμπτη η Lenovo, οι οποίες είδαν και οι δύο τις πωλήσεις τους να αυξάνουν, διατηρώντας το επιχειρηματικό τους μοντέλο, εστιάζοντας στην διάθεση οικονομικών tablets. Όσον αφορά τους υπόλοιπους κατασκευαστές, είδαν τις πωλήσεις τους να γνωρίζουν μεγάλη πτώση της τάξης του 26,7%.

Δεν υπάρχουν σχόλια