Μέχρι το 2021, όλα τα αεροσκάφη θα πρέπει να διαθέτουν λειτουργία μετάδοσης της τοποθεσίας τους
Δύο χρόνια μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους της πτήσης MH370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών, η United Nations Aviation Agency ανακοίνωσε αλλαγές που θα απαιτούν από τα αεροσκάφη να μεταδίδουν την τοποθεσία τους σε πραγματικό χρόνο.
Η υπηρεσία πραγματοποιεί τρεις αλλαγές στο Chigaco Convention, οι οποίες προσδιορίζουν νέους κανόνες λειτουργίας των αεροσκαφών. Για την ακρίβεια, μέχρι το 2021 όλα τα αεροσκάφη θα πρέπει να διαθέτουν αυτόνομες συσκευές εντοπισμού για έκτακτες καταστάσεις, οι οποίες θα μπορούν να στέλνουν την ακριβή θέση του αεροσκάφους κάθε λεπτό, όταν κρίνεται αναγκαίο.
Επιπλέον, θα πρέπει να μπορούν να ανακτηθούν άμεσα τα ηχογραφημένα δεδομένα της πτήσης και οι ηχογραφήσεις από το πιλοτήριο του αεροσκάφους θα έχουν ελάχιστη διάρκεια 25 ωρών, ώστε να περιλαμβάνουν ολόκληρη την πτήση, καθώς και την προετοιμασία της. Σύμφωνα με τον Dr. Olumuyiwa Benard Aliu, Πρόεδρο του Συμβουλίου του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας, οι νέοι κανόνες θα εξασφαλίσουν ότι δεν θα λάβουν χώρα ποτέ ξανά παρόμοιες εξαφανίσεις. Οι κανόνες προσδιορίζουν τις ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιήσουν οι αεροπορικές εταιρείες, χωρίς να τις περιορίζουν αναφορικά με την τεχνολογία που θα αξιοποιήσουν. Ακόμη, υποστηρίζεται ότι οι αλλαγές θα μειώσουν τα έξοδα από αποστολές αναζήτησης και διάσωσης και θα συμβάλλουν ώστε, σε περίπτωση ατυχήματος, να είναι γνωστή η τοποθεσία του αεροσκάφους με απόκλιση 6 ναυτικά μίλια.
Επιπλέον, θα πρέπει να μπορούν να ανακτηθούν άμεσα τα ηχογραφημένα δεδομένα της πτήσης και οι ηχογραφήσεις από το πιλοτήριο του αεροσκάφους θα έχουν ελάχιστη διάρκεια 25 ωρών, ώστε να περιλαμβάνουν ολόκληρη την πτήση, καθώς και την προετοιμασία της. Σύμφωνα με τον Dr. Olumuyiwa Benard Aliu, Πρόεδρο του Συμβουλίου του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας, οι νέοι κανόνες θα εξασφαλίσουν ότι δεν θα λάβουν χώρα ποτέ ξανά παρόμοιες εξαφανίσεις. Οι κανόνες προσδιορίζουν τις ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιήσουν οι αεροπορικές εταιρείες, χωρίς να τις περιορίζουν αναφορικά με την τεχνολογία που θα αξιοποιήσουν. Ακόμη, υποστηρίζεται ότι οι αλλαγές θα μειώσουν τα έξοδα από αποστολές αναζήτησης και διάσωσης και θα συμβάλλουν ώστε, σε περίπτωση ατυχήματος, να είναι γνωστή η τοποθεσία του αεροσκάφους με απόκλιση 6 ναυτικά μίλια.
Δεν υπάρχουν σχόλια