Η Valve θα φέρει το VR και σε Mainstream Hardware
Συγκεκριμένα, VR περιεχόμενο θα τρέχει και σε παλιότερες GPUs όπως για παράδειγμα τη GTX 680.
Ο Valve programmer Alex Vlachos ανέφερε πως κάρτες που μπορούν να "δείξουν" 45Hz (ή 45FPS) σταθερά σε κάποιο παιχνίδι, τότε θα είναι ιδανικές για το SteamVR. Επίσης, λέγεται πως το ιδανικό refresh rate για VR θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 90Hz για να αποφευχθούν οι αρνητικές συνέπειες όπως η ζαλάδα, όμως ο Vlachos υπόσχεται ένα νέο plugin που θα διπλασιάζει τα FPS θέλοντας έτσι με κάποιον τρόπο να "μειώσει" τις απαιτήσεις που έχει για την ώρα το VR σαν πρότυπο και τεχνολογία.
Μάλιστα αναφέρεται πως τόσο η Oculus VR όσο και η HTC δεν έχουν ανακοινώσει το "minimum spec" που μπορεί να έχει ένα PC για να τρέξει περιεχόμενο σε συνθήκες VR και αναφέρονται στα Προτεινόμενα specs που περιλαμβάνουν μια GTX 970 ή μια R9 290 κάρτα γραφικών για ομαλό gaming. Ανάμεσα στις τεχνολογίες που προωθεί ο παραπάνω developer είναι και αυτή της δυναμικής ποιότητας, η οποία ουσιαστικά θα "κόβει" όση εικόνα δεν πρόκειται να παρατηρηθεί εύκολα. Αντίστοιχα, περιεχόμενο που βρίσκεται ακριβώς μπροστά μας θα λαμβάνει μεγαλύτερη προτεραιότητα στην ουρά επεξεργασίας των δεδομένων.
Ο Valve programmer Alex Vlachos ανέφερε πως κάρτες που μπορούν να "δείξουν" 45Hz (ή 45FPS) σταθερά σε κάποιο παιχνίδι, τότε θα είναι ιδανικές για το SteamVR. Επίσης, λέγεται πως το ιδανικό refresh rate για VR θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 90Hz για να αποφευχθούν οι αρνητικές συνέπειες όπως η ζαλάδα, όμως ο Vlachos υπόσχεται ένα νέο plugin που θα διπλασιάζει τα FPS θέλοντας έτσι με κάποιον τρόπο να "μειώσει" τις απαιτήσεις που έχει για την ώρα το VR σαν πρότυπο και τεχνολογία.
Μάλιστα αναφέρεται πως τόσο η Oculus VR όσο και η HTC δεν έχουν ανακοινώσει το "minimum spec" που μπορεί να έχει ένα PC για να τρέξει περιεχόμενο σε συνθήκες VR και αναφέρονται στα Προτεινόμενα specs που περιλαμβάνουν μια GTX 970 ή μια R9 290 κάρτα γραφικών για ομαλό gaming. Ανάμεσα στις τεχνολογίες που προωθεί ο παραπάνω developer είναι και αυτή της δυναμικής ποιότητας, η οποία ουσιαστικά θα "κόβει" όση εικόνα δεν πρόκειται να παρατηρηθεί εύκολα. Αντίστοιχα, περιεχόμενο που βρίσκεται ακριβώς μπροστά μας θα λαμβάνει μεγαλύτερη προτεραιότητα στην ουρά επεξεργασίας των δεδομένων.
Δεν υπάρχουν σχόλια