Συνήγορος Καταναλωτή σε εταιρείες τηλεπικοινωνιών: Μη χρεώνετε τα SMS στο 10306
Παρέμβαση προς τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών προκειμένου να σταματήσουν οι χρεώσεις των SMS στο 10306 και να ανοίξουν στα καρτοκινητά τη δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων στον αριθμό 13033, έκανε σήμερα ο Συνήγορος του Καταναλωτή
Με επιστολή που απέστειλε και την οποία κοινοποίησε στα συναρμόδια υπουργεία Ανάπτυξης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και στην Εθνική Αρχή Τηλεπικοινωνιών, ο Συνήγορος Καταναλωτή σημειώνει με έμφαση ότι έχει γίνει αποδέκτης έγγραφων αναφορών και παραπόνων ότι η κλήση προς τον αριθμό 10306 (τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης) χρεώνεται από τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Στην ίδια επιστολή σημειώνει καλεί επίσης τους παρόχους να διασφαλίσουν ότι όλοι οι συνδρομητές τους και ανεξάρτητα από το είδος του προγράμματος που διαθέτουν θα μπορούν να στέλνουν μηνύματα στον ειδικό αριθμό 13033 όπως ρητά καθορίζει η σχετική ΚΥΑ. Δείτε την επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή http://www.synigoroskatana…os-Covid19.pdf
Με επιστολή που απέστειλε και την οποία κοινοποίησε στα συναρμόδια υπουργεία Ανάπτυξης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και στην Εθνική Αρχή Τηλεπικοινωνιών, ο Συνήγορος Καταναλωτή σημειώνει με έμφαση ότι έχει γίνει αποδέκτης έγγραφων αναφορών και παραπόνων ότι η κλήση προς τον αριθμό 10306 (τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης) χρεώνεται από τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Στην ίδια επιστολή σημειώνει καλεί επίσης τους παρόχους να διασφαλίσουν ότι όλοι οι συνδρομητές τους και ανεξάρτητα από το είδος του προγράμματος που διαθέτουν θα μπορούν να στέλνουν μηνύματα στον ειδικό αριθμό 13033 όπως ρητά καθορίζει η σχετική ΚΥΑ. Δείτε την επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή http://www.synigoroskatana…os-Covid19.pdf
Δεν υπάρχουν σχόλια