ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Indy επιστρέφει νεότερος από ποτέ: Dial of Destiny με τεχνολογία αντιγήρανσης πρώτη φορά σε ταινία του Hollywoo


 Ο Χάρισον Φορντ φόρεσε ξανά το καπέλο του Ιντιάνα, πήρε το μαστίγιο και ξεκίνησε: Για πέμπτη φορά ο ζωντανός μύθος του Hollywood επιστρέφει στον ρόλο σταθμό της τεράστιας καριέρας του.

Κι όμως, αν και σε ηλικία 80 ετών, η τεχνολογία αντιγήρανσης τον έχει κάνει… τζόβενο.

Ο Indiana Jones and the Dial of Destiny, το πέμπτο επεισόδιο της σειράς, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στους κινηματογράφους στις 30 Ιουνίου 2023.

Ο Χάρισον Φορντ αποδεικνύει ότι τα καταφέρνει ακόμα στο πρώτο τρέιλερ για την πολυαναμενόμενη ταινία περιπέτειάς του, Ιντιάνα Τζόουνς και το Dial of Destiny.

Επιστρέφει ως ο αγαπημένος σε όλους καθηγητής αρχαιολογίας μαζί με τη συμπρωταγωνίστριά του Φοίβη Γουόλερ-Μπριτζ.

Το τρέιλερ, το οποίο αποκάλυψε επίσης τον τίτλο της προηγουμένως ανώνυμης ταινίας, ξεκινά με αναλαμπές από τις πολλές αποδράσεις του Indy σε όλο τον κόσμο, καθώς ένας άνδρας προσπαθεί να τον πείσει να επιστρέψει στη ζωή της περιπέτειάς του.

«Μου λείπει η έρημος, μου λείπει η θάλασσα και μου λείπει να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι νέα περιπέτεια θα μας φέρει η μέρα», λέει ο άντρας στην Ιντιάνα αφού τον πλησίασε σε ένα αεροδρόμιο.

Αλλά ο Indy δεν ενδιαφέρεται να επιστρέψει στους παλιούς του τρόπους. «Αυτές οι μέρες ήρθαν και πέρασαν», απαντά. Ο φίλος του φαίνεται να μην πείθεται. ‘Ισως. Ίσως όχι», απαντά.

Τελικά, η ιστορία εξελίσσεται διαφορετικά.

«Δεν πιστεύω στη μαγεία, αλλά είναι λίγες οι φορές στη ζωή μου, έχω δει πράγματα», συλλογίζεται η Indy. «Πράγματα που δεν μπορώ να εξηγήσω. Και έχω καταλήξει να πιστεύω ότι δεν είναι τόσο αυτό που πιστεύεις, αλλά πόσο δύσκολο το πιστεύεις».

Οι σκηνές δείχνουν τον Indy να καλπάζει μέσα από μια πατριωτική παρέλαση και μια πίστα του μετρό, και για άλλη μια φορά να καταστρέφει το διάσημο μαστίγιο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια