Με "σούπερ εφαρμογή" προσπαθεί η Microsoft να μείνει στο παιχνίδι της αναζήτησης
Η προσπάθεια αυτή έχει σαν παράδειγμα την επιτυχία του WeChat της Κινέζικης Tencent
Η Microsoft σκέφτηκε να δημιουργήσει μια «σούπερ εφαρμογή» που θα μπορούσε να συνδυάζει online αγορές, επικοινωνία, αναζήτηση στον ιστό, ειδήσεις και άλλες υπηρεσίες σε μια ενιαία εφαρμογή smartphone, μια φιλόδοξη κίνηση από τον γίγαντα λογισμικού για την επέκταση των υπηρεσιών του στο καταναλωτικό φάσμα της λιανικής πώλησης.
Τα στελέχη της Microsoft ήθελαν η εφαρμογή να ενισχύσει τη διαφημιστική επιχείρηση πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων της εταιρείας και την αναζήτηση Bing, καθώς και να προσελκύσει περισσότερους χρήστες στο Teams messaging και σε άλλες κινητές υπηρεσίες. Σε αντίθεση με την Apple και την Google, η Microsoft δεν λειτουργεί κατάστημα εφαρμογών για κινητά για χρήστες smartphone. Δημιουργώντας μια εφαρμογή all-in-one την οποία οι άνθρωποι δεν χρειάζεται να εγκαταλείψουν για να έχουν πρόσβαση στις άλλες προσφορές της, η Microsoft ήλπιζε να μιμηθεί τη στρατηγική για κινητά που λειτούργησε για την Tencent. Η εφαρμογή WeChat της κινεζικής εταιρείας, η οποία συνδυάζει μηνύματα με αγορές, διαδικτυακά παιχνίδια, ειδήσεις και μια ποικιλία υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των παραγγελιών από supermarket, αποτελεί πηγή έμπνευσης για κορυφαία στελέχη της Microsoft.
Αν και δεν είναι σαφές εάν η Microsoft θα κυκλοφορήσει τελικά μια τέτοια εφαρμογή, όσοι γνωρίζουν το θέμα, είπαν ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος Satya Nadella έχει θέσει τις βάσεις πιέζοντας τη μηχανή αναζήτησης Bing να λειτουργεί καλύτερα με άλλα προϊόντα για κινητά της Microsoft. Για παράδειγμα, ζήτησε από την Bing να ενσωματωσεί με τις εφαρμογές μηνυμάτων και email Outlook της Microsoft της Microsoft, διευκολύνοντας τους πελάτες να μοιράζονται τα αποτελέσματα αναζήτησης σε μηνύματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια