Η Nvidia παρουσίασε την τεχνολογία G-SYNC
Ανακοινώνοντας το G-SYNC, η Nvidia έδωσε τέλος στα προβλήματα δεκαετιών όπως είναι τα tearing, stuttering και lag, που προκύπτουν από τον μη συγχρονισμό του monitor με την κάρτα γραφικών. Χάρη στην τεχνολογία G-SYNC, επιτυγχάνεται τέλειος συγχρονισμός μεταξύ της κάρτας γραφικών και της οθόνης και τα αποτελέσματα είναι σταθερά framerates και ίδιατερα ταχύτατη απόκριση, στοιχεία που δεν ήταν δυνατόν να επιτευχθούν με την χρήση παλαιότερων τεχνολογιών στις οθόνες.
Η τεχνολογία G-SYNC συγχρονίζει τον ρυθμό ανανέωσης της οθόνης, με τον ρυθμό που πραγματοποιεί rendering η κάρτα γραφικών, οπότε οι εικόνες απεικονίζονται στην οθόνη την στιγμή που γίνονται rendered. Οι σκηνές εμφανίζονται ακαριαία, τα αντικείμενα είναι πιο ευκρινή, και το gameplay είναι πιο σταθερό, πιο ομαλό από ποτέ. Από τις πρώτες μέρες των υπολογιστών, οι οθόνες έχουν σταθερούς ρυθμούς ανανέωσης - τυπικά 60Hz (Hertz). Όμως λόγω της δυναμικής φύσης των παιχνιδιών, οι GPUs επεξεργάζονται τα καρέ σε ρυθμό που ποικίλει.
Έτσι, όταν η GPU προσπαθεί να συγχρονιστεί με την οθόνη, συναντούμε το φαινόμενο του tearing. Το συγκεκριμένο φαινόμενο αντιμετωπίζεται αν ο χρήστης ενεργοποιήσει το χαρακτηριστικό V-SYNC (Vertical Synchronization). Τότε όμως εμφανίζονται φαινόμενα υστέρησης (lag) και stuttering. Με το G-SYNC, ο συγκεκριμένος συμβιβασμός παύει να υφίσταται, αφού ο ρυθμός ανανέωσης της οθόνης συγχρονίζεται τέλεια με την GPU, ανεξάρτητα από τον frame rate. Η Nvidia ανέπτυξε το G-SYNC module, ένα ειδικό άρθρωμα, το οποίο θα ενσωματωθεί σε ποικιλία από gaming monitors και το οποίο συνεργάζεται με hardware και λογισμικό που βρίσκεται ενσωματωμένο σε συγκεκριμένες GPUs που βασίζονται στην αρχιτεκτονική Kepler. Σύντομα αρκετοί κατασκευαστές οθόνων αναμένεται να παρουσιάσουν μοντέλα που κάνουν χρήση της τεχνολογίας V-SYNC, μεταξύ των οποίων είναι οι Philips, ASUS, BENQ και ViewSonic.
Η τεχνολογία G-SYNC συγχρονίζει τον ρυθμό ανανέωσης της οθόνης, με τον ρυθμό που πραγματοποιεί rendering η κάρτα γραφικών, οπότε οι εικόνες απεικονίζονται στην οθόνη την στιγμή που γίνονται rendered. Οι σκηνές εμφανίζονται ακαριαία, τα αντικείμενα είναι πιο ευκρινή, και το gameplay είναι πιο σταθερό, πιο ομαλό από ποτέ. Από τις πρώτες μέρες των υπολογιστών, οι οθόνες έχουν σταθερούς ρυθμούς ανανέωσης - τυπικά 60Hz (Hertz). Όμως λόγω της δυναμικής φύσης των παιχνιδιών, οι GPUs επεξεργάζονται τα καρέ σε ρυθμό που ποικίλει.
Έτσι, όταν η GPU προσπαθεί να συγχρονιστεί με την οθόνη, συναντούμε το φαινόμενο του tearing. Το συγκεκριμένο φαινόμενο αντιμετωπίζεται αν ο χρήστης ενεργοποιήσει το χαρακτηριστικό V-SYNC (Vertical Synchronization). Τότε όμως εμφανίζονται φαινόμενα υστέρησης (lag) και stuttering. Με το G-SYNC, ο συγκεκριμένος συμβιβασμός παύει να υφίσταται, αφού ο ρυθμός ανανέωσης της οθόνης συγχρονίζεται τέλεια με την GPU, ανεξάρτητα από τον frame rate. Η Nvidia ανέπτυξε το G-SYNC module, ένα ειδικό άρθρωμα, το οποίο θα ενσωματωθεί σε ποικιλία από gaming monitors και το οποίο συνεργάζεται με hardware και λογισμικό που βρίσκεται ενσωματωμένο σε συγκεκριμένες GPUs που βασίζονται στην αρχιτεκτονική Kepler. Σύντομα αρκετοί κατασκευαστές οθόνων αναμένεται να παρουσιάσουν μοντέλα που κάνουν χρήση της τεχνολογίας V-SYNC, μεταξύ των οποίων είναι οι Philips, ASUS, BENQ και ViewSonic.
Δεν υπάρχουν σχόλια