Οι διαφημίσεις της Google σε θερμοστάτες, ψυγεία ή σε συστήματα αυτοκινήτων
Στοχευμένες διαφημίσεις έχουν εμφανιστεί στα feeds των Facebook, Instagram και Twitter, όπως επίσης και σε εφαρμογές για φορητές συσκευές αλλά και αλλού.
Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν που μαθαίνουμε ότι η Google εξετάζει τη πιθανότητα να ξεκινήσει την προβολή διαφημίσεων σε ορισμένα... παράξενα μέρη. Σε μία επιστολή προς τη επιτροπή κεφαλαιαγοράς που αφορούσε στην δημοσιοποίηση εσόδων από φορητές συσκευές, η Google έκανε γνωστό ότι η προβολή διαφημίσεων σε “ψυγεία, ταμπλώ αυτοκινήτων, θερμοστάτες, γυαλιά και ρολόγια” είναι πολύ πιθανή.
Βεβαίως, όλα τα παραπάνω δεν αποτελούν έκπληξη, ειδικά αφότου πολλές από τις παραπάνω συσκευές χρησιμοποιούν το Android για λειτουργικό σύστημα, ενώ και η Nest ανήκει πια από τον περασμένο Ιανουάριο στη Google. Αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως οι Audi, Honda και άλλοι χρησιμοποιούν το λειτουργικό σύστημα της Google στα αυτοκίνητα τους, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με αρκετούς κατασκευαστές ψυγείων, που ενσωματώνουν οθόνες αφής (π.χ για να συνδέονται στο internet κ.ά). Επίσης δεν αποτελεί έκπληξη, που διαφημίσεις θα προβάλονται σε έξυπνες συσκευές όπως τα Google Glass και διάφορα smartwatches που θα βασίζονται στο Android Wear. Site: Engadget
Βεβαίως, όλα τα παραπάνω δεν αποτελούν έκπληξη, ειδικά αφότου πολλές από τις παραπάνω συσκευές χρησιμοποιούν το Android για λειτουργικό σύστημα, ενώ και η Nest ανήκει πια από τον περασμένο Ιανουάριο στη Google. Αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως οι Audi, Honda και άλλοι χρησιμοποιούν το λειτουργικό σύστημα της Google στα αυτοκίνητα τους, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με αρκετούς κατασκευαστές ψυγείων, που ενσωματώνουν οθόνες αφής (π.χ για να συνδέονται στο internet κ.ά). Επίσης δεν αποτελεί έκπληξη, που διαφημίσεις θα προβάλονται σε έξυπνες συσκευές όπως τα Google Glass και διάφορα smartwatches που θα βασίζονται στο Android Wear. Site: Engadget
Δεν υπάρχουν σχόλια