ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ για νέες εφαρμογές στο Android και στο iOS
Τα προηγούμενα χρόνια, αγαπούσαμε τις νέες εφαρμογές. Οι άνθρωποι γύρω από τον Steve Jobs, υπερηφανευόντουσαν για το γεγονός ότι τον είχαν πείσει να δημιουργήσει ένα App Store για το iPhone που θα επέτρεπε η εφευρετικότητα των τρίτων να επινοήσει τι δεν είχε σκεφθεί η ομάδα λογισμικού της Apple. Τα τελευταία και πιο πρόσφατα δεδομένα για την μέση ηλικία των κορυφαίων εφαρμογών και στα δυο app stores αποτυπώνουν μια απογοητευτική εικόνα τώρα που το software των κατασκευαστών είναι πλήρες από features.
Μια γρήγορη ανάλυση των κορυφαίων 30 εφαρμογών του iOS από τον Eric Feng, πρώην CTO της Hulu, δείχνει ότι πριν από πέντε χρόνια, οι εφαρμογές ήταν δυο χρόνων κατά μέσο όρο, ενώ πλέον η ηλικία τους έχει ανέβει στα πέντε χρόνια. Το ίδιο και στα Android Apps, αν και κατεβάζουμε τον ίδιο αριθμό των Top 30 εφαρμογών, επιλέγουμε καθιερωμένα ονόματα του χώρου. Το Spotify αναλαμβάνει την κάλυψη των μουσικών μας ανησυχιών, το Netflix τις ανάγκες θέασης περιεχομένου και τέλος τα συνήθη social και maps apps. Και αυτό, κάνει δύσκολη τη ζωή των startup εταιρειών ανάπτυξης εφαρμογών, εκτός και αν φέρουν μια δημοφιλή και ήδη καθιερωμένη υπηρεσία στο χώρο του mobile.
Δεν υπάρχουν σχόλια