ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η έρευνα της ΕΕ κατά της Google για τους διαφημιστικούς κανόνες


Η Κομισιόν ξεκίνησε τη διαδικασία έρευνας κατά της Google για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανόνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την διαδικτυακή διαφήμιση του τεχνολογικού κολοσσού, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ε
υρωπαϊκής Επιτροπής. Στο σχετικό κείμενο, αναφέρεται πως «η Google συλλέγει δεδομένα για διαφημιστικούς σκοπούς, προχωρά σε πωλήσεις διαφημιστικού χώρου και λειτουργεί ως ενδιάμεσος στη διαφημιστική αγορά. Ανησυχούμε για το ότι η Google θέτει δυσκολίες στον ανταγωνισμό της διαδικτυακής αγοράς της διαφήμισης». Η Κομισιόν αναφέρει πως στο πλαίσιο της έρευνας θα εκτιμήσει τους περιορισμούς που έχει θέσει η Google στη δυνατότητα των διαφημιστών, των εκδοτών και άλλων τρίτων πλευρών για να έχουν προσέγγιση στα δεδομένα των χρηστών και στη διαδικτυακή συμπεριφορά τους. 
 «Ένας δίκαιος ανταγωνισμός είναι σημαντικός -- ώστε οι διαφημιστές να μπορούν να φθάσουν στους καταναλωτές στους ιστότοπους των συντακτών και ταυτόχρονα για να μπορούν οι συντάκτες να πουλήσουν χώρους στους διαφημιστές-- προκειμένου να δημιουργήσουν εισοδήματα και να χρηματοδοτήσουν τα περιεχόμενα» ανέφερε σε δήλωση της η Επίτροπος Ανταγωνισμού της Κομισιόν, Μαργκρέτε Βεστάγκερ. Από την πλευρά της, η Google σημείωσε σε απάντηση της στην έρευνα των Βρυξελλών πως «χιλιάδες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα διαφημιστικά προϊόντα μας για να αποκτήσουν νέους πελάτες και να χρηματοδοτούν τα sites του κάθε μέρα.
 Τα επέλεξαν γιατί τα προϊόντα της Google είναι ανταγωνιστικά και αποτελεσματικά. Από την πλευρά μας, θα συνεχίσουμε να έχουμε παραγωγικές επαφές με την Κομισιόν ώστε να απαντήσουμε στις ερωτήσεις τους και να τους επιδείξουμε τα οφέλη που έχουν τα προϊόντα μας για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές της Ευρώπης». Υπενθυμίζεται πως στις αρχές του Ιουνίου, η αρχή ανταγωνισμού της Γαλλίας επέβαλε πρόστιμο 220 εκατ. ευρώ στην Google για κατάχρηση στην αγορά των διαδικτυακής διαφήμισης.

Δεν υπάρχουν σχόλια