ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα πρώτα reviews για τους νέους “Devil`s Canyon”

Έχουμε ένα overclocking beast ή μια χρυσή μετριότητα;
Όπως είδαμε πριν μερικές μέρες, η Intel διάλεξε την έκθεση Computex 2014 για να παρουσιάσει την νέα σειρά Haswellεπεξεργαστών της, με την ονομασία “Devil`s Canyon” που περιλαμβάνει δύο νέα ξεκλείδωτα μοντέλα, τον Core i7-4790K και τον Core i5-4690K. Σύμφωνα με την εταιρία οι δύο νέοι επεξεργαστές έρχονται με αλλαγές τόσο στο thermal interface material (TIM) όσο και στο κύκλωμα τροφοδοσίας ώστε να μπορούν να φτάσουν ακόμα μεγαλύτερες συχνότητες λειτουργίας χωρίς όμως να εμφανίζουν υψηλές θερμοκρασίες.

Δυστυχώς η ημερομηνία παρουσίασης δεν συμβαδίζει με την ημερομηνία κυκλοφορίας στην αγορά, με την Intel να αναφέρει οτι θα κυκλοφορήσουν μέχρι τοτέλος Ιουνίου, ενώ άλλες πηγές καθώς και διαδικτυακά μαγαζιά αναφέρουν ως επικρατέστερη μέρα την 25η Ιουνίου. Για αυτό το λόγο δεν υπάρχουν αυτή την στιγμή αρκετά reviews για αυτούς τους νέους επεξεργαστές.
Όμως το site PC Perspective έχει στην κατοχή του ένα Engineering Sample (ES) κομμάτι και μας παρουσιάζει τις δυνατότητες του κορυφαίου Core i7-4790K. Όπως είναι αναμενόμενο ο Core i7-4790K με τα +500MHz κυριαρχεί σε όλες τις δοκιμές προσφέροντας από 7% ως περίπου 14% παραπάνω επιδόσεις σε σχέση με τον Core i7-4770K ενώ βρίσκεται πίσω από τους εξαπύρηνους Core i7-4790K & 3970X μόνο στα προγράμματα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν αποδοτικά τους παραπάνω πυρήνες.
Τι γίνεται όμως στο θέμα του overclocking και των θερμοκρασιών, τους δύο τομείς που ισχυρίζεται η Intel ότι υπάρχει σημαντική βελτίωση; Ο συντάκτης λοιπόν του review δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος με τις δυνατότητες overclocking του συγκεκριμένου κομματιού καθώς φτάνει τα 4,7GHz με 1,36Vρεύματος αλλά δεν μπορεί να πάει παραπάνω χωρίς να δημιουργηθούν αστάθειες στο σύστημα. Μάλιστα στο ίδιο σύστημα με έναν i7-4770K ES κατάφερε να φτάσει 4,8GHz με 1,25V. Από την άλλη στο θέμα των θερμοκρασιών ο Core i7-4790K φαίνεται να τα πηγαίνει καλύτερα καθώς ήταν από 3o C έως 6o Cψυχρότερος από τον 4770. Τέλος αυτές οι επιδόσεις έρχονται με αντίτιμο όμως της υψηλότερη κατανάλωση που φτάνει το +22% στο πλήρες φορτίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια