H NVIDIA Turing αρχιτεκτονική
Οι περισσότερες απορίες που ακούμε από τον περίγυρό μας σχετίζονται κυρίως με τις επιδόσεις των καρτών, με τα ποσοστά overclocking που μπορούν να δεχτούν και λιγότερο με τις αρχιτεκτονικές αλλαγές. Σε αυτό το θέμα θα δούμε κυρίως το δεύτερο κομμάτι, τις αλλαγές και τις προσθήκες μέσα από τα επίσημα slides της εταιρίας.
Τα έξτρα execution units που προστίθενται στην Turing δικαιολογούν την αύξηση στο μέγεθος των πυρήνων από την γενιά των Pascal. Αρχικά έχουμε τη προσθήκη σε κάθε Streaming Multiprocessor των 64 CUDA cores, τεσσάρων INT32 μονάδων και έτσι θα μπορεί να τρέχει παράλληλα floating point και non floating point εργασίες αυξάνοντας στη θεωρία τις επιδόσεις μέχρι και 35% σε ορισμένα σενάρια. Δίπλα στο κομμάτι του compute υπάρχουν και οι πυρήνες Tensor και συνολικά υπάρχουν τέσσερις σε κάθε SM ενώ ο SM κλείνει με έναν Ray Tracing πυρήνα ενώ οι L1 cache του κάθε SM διπλασιάζουν το bandwidth τους. Νέες Shading τεχνικές και καλύτερο memory compression θα είναι και αυτά ανάμεσα στα νέα features της νέας γενιάς που θα επιτρέψουν μεγαλύτερο αριθμό αντικειμένων σε κάθε σκηνή ενώ με την shader limiting τεχνική ο developer θα μπορεί να μειώσει τον ρυθμό του shading εάν δεν προσφέρει κάτι στην ποιότητα της εικόνας.
Δεν υπάρχουν σχόλια