Apple, Xiaomi και Huawei κυριαρχούν στα wearables
Η αγορά των wearables αυξήθηκε κατά 27% το 2018 με ένα πολύ δυνατό τέταρτο τρίμηνο. Η Apple διατηρεί την ηγετική της θέση με το 26,8% της συνολικής αγοράς το 2018, ενώ οι Xiaomi και Huawei παρουσίασαν πολύ καλύτερους αριθμούς από ό,τι το 2017. Η IDC που έκανε την ανάλυση, έχει συμπεριλάβει wearables που μπορούν να καλέσουν έναν έξυπνο βοηθό χωρίς τη χρήση τηλεφώνου και η κατηγορία ενισχύθηκε με νέες παρουσίες όπως τα AirPod της Apple και τα Pixel Buds της Google.
Η Xiaomi διατηρεί σταθερά τη δεύτερη θέση. Η τεράστια βελτίωση της Huawei, οφείλεται σε νέα προϊόντα όπως το Watch GT και τα FreeBuds 2 Pro και το γεγονός ότι πολλά smartphones της Huawei και Honor είχαν προσφορές κάποιο από αυτά. Οι πωλήσεις της Samsung αυξήθηκαν κατά 105% το τέταρτο τρίμηνο του 2018, ένα άλμα από 2 εκατομμύρια συσκευές το Q4 του 2017, σε 4 το Q4 του 2018.
Δεν υπάρχουν σχόλια