MediaTek, ARM και Tencent φέρνουν το Ray Tracing στα mobile games
Η ανάπτυξη της MediaTek συνεχίζεται με εκθετικούς ρυθμούς και η εταιρεία όχι μόνο δεν είναι διατεθειμένη να παίξει τον ρόλο του κομπάρσου στον τομέα των ημιαγωγών για φορητές συσκευές, αλλά σκοπεύει να ανταγωνιστεί στα ίσια τις παραδοσιακές δυνάμεις. Το νέο βήμα της MediaTek αφορά την απόδοση των γραφικών στα mobile games και γι’ αυτό επιθυμεί να φέρει την τεχνολογία Ray Tracing στις φορητές συσκευές σε συνεργασία με τις ARM και Tencent, λανσάροντας το πρώτο πακέτο εργαλείων RT SDK.
Χάριν στο τελευταίο, οι developers θα έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν με πιο ρεαλιστικό τρόπο τον φωτισμό στα παιχνίδια που αναπτύσσουν. Σε αυτήν την πρώτη φάση η όλη δουλειά γίνεται μέσω software, αλλά μελλοντικά και πατώντας επάνω στη συνεργασία με τις ARM και Tencent, ο στόχος είναι να γίνεται η όλη ενίσχυση σε επίπεδο hardware στους μελλοντικούς mobile επεξεργαστές της.
Σύμφωνα με τον Geraint North της ARM,
Οι μελλοντικές Mali GPUs θα προσφέρουν σημαντική ενίσχυση στην απόδοση του Ray Tracing στις φορητές συσκευές μέσω hardware acceleration. Χάριν στη συνεργασία μας με τις MediaTek και Tencent Games θα μπορέσουμε να διευκολύνουμε τους developers να εξερευνήσουν τα πλεονεκτήματα του Ray Tracing στα mobile games, αλλά και να τα μεταφέρουν σε διαφορετικές πλατφόρμες και διαφορετικά οικοσυστήματα.
Από την πλευρά του, ο Dr. Youming Cao της MediaTek, ανέφερε:
Η συνεργασία με τις ARM και Tencent Games μας επιτρέπει να λανσάρουμε προηγμένες τεχνολογίες γραφικών, όπως το Ray Tracing στη σειρά επεξεργαστών Dimensity. Το RT SDK της MediaTek θα ανοίξει νέους ορίζοντες στους developers για να αναβαθμίσουν την εμπειρία gaming που προσφέρουν στους χρήστες.
Υπενθυμίζουμε ότι περιμένουμε mobile SoC από τη Samsung με επεξεργαστή γραφικών της AMD, επομένως, μπορούμε να θεωρήσουμε το εγχείρημα της MediaTek ως απάντηση στην κορεάτικη εταιρεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια