ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πως ενεργοποιείς/ρυθμίζεις τον τηλεφωνητή σε Cosmote, Vodafone και Wind


 
Σε αυτό το σύντομο άρθρο θα δούμε πως μπορούμε να ενεργοποιήσουμε / ρυθμίσουμε την υπηρεσία του τηλεφωνητή σε Cosmote, Vodafone και Wind. Όλες οι πληροφορίες έχουν αντληθεί από τα sites των παρόχων.

Vodafone

Ο Προσωπικός Τηλεφωνητής είναι ένα είδος ηλεκτρονικής θυρίδας, στην οποία αποθηκεύονται σε 24ωρη βάση τα μηνύματα που αφήνουν στο συνδρομητή. Τίθεται σε λειτουργία όταν:

  • Το κινητό είναι κλειστό ή εκτός δικτύου
  • Δεν απαντά στο τηλέφωνο
  • Η γραμμή του είναι κατειλημμένη

Η υπηρεσία παρέχεται σε όλους τους συνδρομητές της Vodafone δωρεάν κι ενεργοποιείται απλά και γρήγορα. Σε περίπτωση που δεν έχεις τηλεφωνητή και θέλεις να αποκτήσεις την υπηρεσία μπορείς να καλέσεις δωρεάν το 1285 και να επιλέξεις το 3, ώστε να ενεργοποιήσεις/ απενεργοποιήσεις άμεσα την υπηρεσία.

Χρεώσεις Προσωπικού τηλεφωνητή
Εναπόθεση μηνυμάτωνΧρεώνεται ως επιτυχής κλήση σε κινητό Vodafone
Ακρόαση μηνυμάτων (εντός Ελλάδας από το δίκτυο της Vodafone)€0,50 / κλήση
Ακρόαση μηνυμάτων (κατά την περιαγωγή)Χρέωση ως εξερχόμενη κλήση περιαγωγής προς Ελλάδα

Cosmote

Για να μη χάνεις καμία κλήση, όταν το κινητό σου είναι απενεργοποιημένο, κατειλημμένο, εκτός δικτύου ή όταν δεν μπορείς να απαντήσεις, χρησιμοποίησε την υπηρεσία COSMOTE Mobile Τηλεφωνητής.

Η Υπηρεσία COSMOTE Mobile Τηλεφωνητής, παρέχεται αυτόματα με την ενεργοποίηση της σύνδεσης σου. Κάθε φορά που λαμβάνεις μήνυμα στον προσωπικό σου Τηλεφωνητή ενημερώνεσαι με ένα γραπτό μήνυμα SMS.

Για να ακούσεις τα μηνύματά σου, κάλεσε τον αριθμό 123 αν βρίσκεσαι στην Ελλάδα ή το +306971000123 αν βρίσκεσαι στο Εξωτερικό εισάγοντας τον αριθμό του τηλεφώνου σου και τον προσωπικό σου κωδικό.

Επιπλέον, στον προσωπικό σου Τηλεφωνητή μπορείς να ορίσεις προσωπικό κωδικό για να εξασφαλίσεις το απόρρητο των μηνυμάτων σου και να επιλέξεις γλώσσα επικοινωνίας. Αν δεν χρησιμοποιήσεις τον Τηλεφωνητή για 14 μέρες (ή για 3 μήνες, αν έχεις αλλάξει τον κωδικό εισόδου), μόλις τον καλέσεις θα λειτουργεί και πάλι με τις αρχικές ρυθμίσεις COSMOTE (κωδικός εισόδου 9999 και ελληνική γλώσσα).

Επιπλέον, η υπηρεσία σου δίνει τη δυνατότητα:

  • να έχεις ταυτόχρονα και την υπηρεσία Ειδοποίησης Κλήσεων, που σε ειδοποιεί για τις χαμένες κλήσεις όταν το τηλέφωνό σου είναι κλειστό, κατειλημμένο ή εκτός δικτύου και οι χρήστες που σε κάλεσαν δεν άφησαν μήνυμα στον προσωπικό Τηλεφωνητή σου.
  • να στείλεις φωνητικό μήνυμα απευθείας στον Τηλεφωνητή ενός άλλου συνδρομητή COSMOTE, χωρίς να τον καλέσεις στο κινητό του.
  • να μάθεις τον αριθμό του συνδρομητή που άφησε φωνητικό μήνυμα στον προσωπικό Τηλεφωνητή σου, εφόσον δεν κάλεσε με απόκρυψη.
  • να δέχεσαι fax στον προσωπικό Τηλεφωνητή σου.

Σημείωση:
Αν είσαι χρήστης καρτοκινητής, κάλεσε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 1313, και ζήτησε ενεργοποίηση της υπηρεσίας COSMOTE Mobile Τηλεφωνητής. Η χρέωση του καλούντος για κλήσεις που προωθούνται στον προσωπικό Τηλεφωνητή του καλούμενου συνδρομητή COSMOTE, αρχίζει μετά τη φράση «η κλήση σας προωθείται» και είναι ίση με την αντίστοιχη χρέωση για κλήση προς δίκτυο κινητής της COSMOTE.

Δες σε αυτό το pdf αναλυτικά τις πλούσιες επιλογές που σου δίνει η Cosmote

Wind

Σε μία νέα σύνδεση, ο τηλεφωνητής ενεργοποιείται αυτόματα με την ενεργοποίηση της τηλεφωνικής γραμμής.

Την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσεις τον τηλεφωνητή, θα χρειαστεί να αλλάξεις τον αρχικό κωδικό PIN, προτού ακούσεις τα αποθηκευμένα μηνύματα. Ο αρχικός κωδικός PIN είναι 1111 και μπορείς να τον αλλάξεις είτε έχεις λάβει, είτε όχι ένα νέο φωνητικό μήνυμα.

Αλλαγή PIN τηλεφωνητή

  1. Κάλεσε στο 122 από το κινητό
  2. Ακολούθησε τις ηχογραφημένες οδηγίες για αλλαγή PIN

Χρήσιμη συμβουλή

Αφού αλλάξεις τον κωδικό PIN και μόνο όταν καλείς από το κινητό, θα μπορείς να ακούς απευθείας τα αποθηκευμένα μηνύματα χωρίς να τον πληκτρολογείς.

Μηνύματα τηλεφωνητή

Για να ακούσεις τα αποθηκευμένα μηνύματα του τηλεφωνητή όταν βρίσκεσαι στην Ελλάδα:

  1. Κάλεσε στο 122 από το κινητό σου ή στο +306935601222 από άλλο κινητό/σταθερό
  2. Ακολούθησε τις ηχογραφημένες οδηγίες
  3. Πληκτρολόγησε τον κωδικό PIN

Ο τηλεφωνητής:

  • Καταγράφει έως και 15 μηνύματα μέγιστης διάρκειας 2 λεπτών
  • Αποθηκεύει τα μηνύματα που δεν έχεις ακούσει για 5 ημέρες

Αν βρίσκεσαι στο εξωτερικό, δες εδώ πώς να ακούσεις τα αποθηκευμένα μηνύματα.

Χρήσιμη συμβουλή

Όταν λάβεις νέο φωνητικό μήνυμα, ενημερώνεσαι με SMS για τον αριθμό που σε κάλεσε αλλά και την ημερομηνία που καταγράφηκε το μήνυμα.

Απενεργοποίηση τηλεφωνητή

Μπορείς να απενεργοποιήσεις τον τηλεφωνητή σε όλα τα κινητά με δύο τρόπους:

  • Κάλεσε στο 1213 και μετά τις ηχογραφημένες οδηγίες, πάτησε το 4 στο πληκτρολόγιο της συσκευής
  • Πληκτρολόγησε την εντολή ##002# και πάτησε το πλήκτρο κλήσης της συσκευής

Χρήσιμη συμβουλή

Με την εντολή ##002# απενεργοποιούνται όλες οι υπηρεσίες προώθησης κλήσεων.

 

Εναλλακτικά, για smartphones/tablets Android, υπάρχει και τρίτος τρόπος απενεργοποίησης:

  1. Πήγαινε στις “Ρυθμίσεις Κλήσεων
  2. Επίλεξε το “Προώθηση Κλήσεων”
  3. Απενεργοποίησε όλες τις επιλογές προώθησης

Επανενεργοποίηση τηλεφωνητή

Αν έχεις απενεργοποιήσει τον τηλεφωνητή μέσω του 1213:

  1. Κάλεσε στο 1213 από το κινητό
  2. Πάτησε το 2 στο πληκτρολόγιο της συσκευής κατά τη διάρκεια των ηχογραφημένων οδηγιών

Αν έχεις απενεργοποιήσει τον τηλεφωνητή με την εντολή ##002#:

  1. Πληκτρολόγησε μία ή όλες τις παρακάτω εντολές
  2. Πάτησε το πλήκτρο κλήσης της συσκευής
Επανενεργοποίηση τηλεφωνητή:
Όταν το τηλέφωνο είναι εκτός δικτύου**62*+306935160000000#
Όταν το τηλέφωνο είναι κατειλημμένο**67*+306935160000000#
Όταν δεν απαντάς στην εισερχόμενη κλήση**61*+306935160000000#

Χρέωση τηλεφωνητή

  • €0,55/κλήση για ιδιώτες συνδρομητές συμβολαίου
  • €0,44/κλήση για συνδρομητές καρτοκινητής
  • €0,28 για επαγγελματίες συνδρομητές συμβολαίου

Οι χρεώσεις συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ και τέλη κινητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια