Το PC κάνει τι ;
Και οι πέντε αυτές εταιρίες συνεισφέρουν στην νέα καμπάνια με το όνομα "PC Does What?" με στόχο καταναλωτές με παλιούς υπολογιστές τεσσάρων ή πέντε ετών. Η Intel ισχυρίζεται ότι γύρω στους 500 εκατομμύρια παλιοί υπολογιστές βρίσκονται εκεί έξω και φυσικά οι εμπλεκόμενες εταιρίες θέλουν να ωθήσουν τον κόσμο να αγοράσει καινούργιους.
Η διαφημιστική εκστρατεία αρχίζει σήμερα από τις Η.Π.Α. και την Κίνα, χώρες οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 50 τοις εκατό της συνολικής αγοράς στα PC. Συνήθως τέτοιου τύπου διαφημίσεις δεν συμπεριλαμβάνουν ανταγωνιστικά προϊόντα στην ίδια διαφήμιση αλλά αυτό είναι ακριβώς αυτό που βλέπουμε από την Dell, HP, και την Lenovo σε μερικά από τα σποτάκια των 30 δευτερολέπτων. Σε όλα βλέπουμε κάποιον να αναφωνεί "PC Does What?" αφού έχει δει οθόνες χωρίς bezels, αναδιπλούμενα 360 μοιρών ή εξαιρετικά λεπτούς σχεδιασμούς.
Η Microsoft έχει και στο παρελθόν κάνει τέτοιες διαφημιστικές εκστρατείες με σκοπό να ανεβάσει τις πωλήσεις σε PC, όπως την διαφήμιση "laptop hunters" για τα Windows Vista, ή την "I'm a PC" για τα Windows 7. Αυτή η νέα καμπάνια μοιάζει με τις προηγούμενες και προσπαθεί να πείσει τους καταναλωτές να αγοράσουν καινούργια μηχανήματα.
Με τις πωλήσεις των PC να έχουν πάρει την κατιούσα, φαίνεται ότι οι μεγάλοι κατασκευαστές τελικά ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αντιστρέψουν την κατάσταση, αντί να το κάνουν μεμονωμένα. Έτσι τις επόμενες ημέρες και εβδομάδες θα δούμε την καμπάνια να τρέχει στην τηλεόραση, στις εφημερίδες αλλά και online.
Πηγή άρθρου
Δεν υπάρχουν σχόλια