Διπλασιάστηκαν οι πωλήσεις οθονών για παιχνίδια
Τα τελευταία στοιχεία από την αγορά οθονών δείχνουν ότι ο κόσμος στρέφεται όλο και περισσότερο σε οθόνες που υποστηρίζουν υψηλούς ρυθμούς ανανέωσης. Επίσης οι καμπύλες οθόνες τείνουν να αποτελέσουν την πρώτη επιλογή για αυτούς που θέλουν να αγοράσουν μια οθόνη για χρήση σε παιχνίδια
Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από την WitsView, τμήμα της TrendForce που ασχολείται ειδικά με την αγορά των οθονών. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι οι οθόνες με υψηλούς ρυθμούς ανανέωσης, από 100Hz και πάνω, οι οποίες απευθύνονται κυρίως σε όσους ασχολούνται πολύ με τα παιχνίδια(gaming monitors), κατάφεραν να διπλασιάσουν τις πωλήσεις τους, με τις εκτιμήσεις να μιλάνε για πωλήσεις 5,1 εκατομμυρίων οθονών εντός του 2018. Η αύξηση αυτή στα gaming monitors δείχνει ότι η gaming αγορά συνεχίζει να έχει αυξητικούς ρυθμούς.
Σε αυτό έχει παίξει ρόλο και η ανάγκη αντικατάστασης παλαιότερων οθονών σε Internet cafe, με νέες, πολύ υψηλού ρυθμού ανανέωσης οι οποίες είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ανάγκες νέων δημοφιλών παιχνιδιών όπως το PlayerUnknown's Battlegrounds. Κερδισμένες από την αύξηση αυτή των πωλήσεων οθονών gaming, είναι πρωτίστως η ASUS και η Acer οι οποίες διατήρησαν την πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα στην λίστα των κατασκευαστών με τις περισσότερες πωλήσεις. Στις άλλες θέσεις είχαμε φέτος αλλαγές και εξαιτίας της εισόδου στην αγορά και άλλων εταιριών, μιας και οι οθόνες για gaming προσφέρουν υψηλά περιθώρια κέρδους. Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε πως αναμένεται να διαμορφωθεί η σειρά των κατασκευαστών φέτος σε σύγκριση και με πέρσι. Άλλο ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι η προτίμηση του αγοραστικού κοινού στις καμπύλες(curved) οθόνες για gaming. Οι καμπύλες οθόνες για gaming ξεπέρασαν το 50% το 2018 του συνόλου της αγοράς των gaming monitors, με τους gamers να φαίνεται να τις προτιμούν έναντι των επίπεδων οθονών.
Σε αυτό έχει παίξει ρόλο και η ανάγκη αντικατάστασης παλαιότερων οθονών σε Internet cafe, με νέες, πολύ υψηλού ρυθμού ανανέωσης οι οποίες είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ανάγκες νέων δημοφιλών παιχνιδιών όπως το PlayerUnknown's Battlegrounds. Κερδισμένες από την αύξηση αυτή των πωλήσεων οθονών gaming, είναι πρωτίστως η ASUS και η Acer οι οποίες διατήρησαν την πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα στην λίστα των κατασκευαστών με τις περισσότερες πωλήσεις. Στις άλλες θέσεις είχαμε φέτος αλλαγές και εξαιτίας της εισόδου στην αγορά και άλλων εταιριών, μιας και οι οθόνες για gaming προσφέρουν υψηλά περιθώρια κέρδους. Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε πως αναμένεται να διαμορφωθεί η σειρά των κατασκευαστών φέτος σε σύγκριση και με πέρσι. Άλλο ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι η προτίμηση του αγοραστικού κοινού στις καμπύλες(curved) οθόνες για gaming. Οι καμπύλες οθόνες για gaming ξεπέρασαν το 50% το 2018 του συνόλου της αγοράς των gaming monitors, με τους gamers να φαίνεται να τις προτιμούν έναντι των επίπεδων οθονών.
Δεν υπάρχουν σχόλια