Μερίδιο στην ελληνική αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών διεκδικεί η Microsoft
Μια ακόμη «ψήφο εμπιστοσύνης» στην ελληνική αγορά δίνει η Microsoft με την επίσημη κυκλοφορία της σειράς υπολογιστών Surface στην Ελλάδα από τις 15 Νοεμβρίου. Σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν τα στελέχη της εταιρείας σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε χθες, πέρα από την επένδυση των τριών Data Center αλλά και του μεγαλεπίβολου προγράμματος εκπαίδευσης 100.000 πολιτών, η αμερικανική εταιρεία ξεκινά κι επισήμως την διάθεση των φορητών και σταθερών υπολογιστών της σειράς στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την Logicom, σε μια συγκυρία που οι ανάγκες για εργαλεία εξ αποστάσεως εργασίας έχει εκτοξεύσει τις πωλήσεις στον εν λόγω κλάδο ηλεκτρονικών συσκευών.
Στόχος της μάλιστα, όπως διευκρινίστηκε, είναι να αποκτήσει μερίδιο της τάξης του 10% της εγχώριας αγοράς ηλεκτρονικών υπολογιστών (επιτραπέζιοι και φορητοί) μέσα στην επόμενη τριετία, προμηθεύοντας τόσο τις μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις όσο και τον Δημόσιο τομέα.
Το «restart» που πραγματοποιεί η Microsoft στη διάθεση των hardware προϊόντων της , τα οποία μέχρι χθες οι Έλληνες καταναλωτές μπορούσαν να τα προμηθευτούν από άλλες αγορές της ΕΕ, θα περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα προϊοντικών λύσεων που απευθύνονται τόσο σε καταναλωτές όσο και σε επιχειρήσεις και σε τιμές που ξεκινούν από 500 ευρώ για το Surface Go 2 και φτάνουν έως και τις 10.000 ευρώ για το Surface Hub 2S. Φυσικά στην χώρα μας θα έρθουν και τα νέα μοντέλα που παρουσίασε πρόσφατα η εταιρεία, ωστόσο σε αυτά δεν θα περιλαμβάνεται το Surface Duo, η διάθεση του οποίου δεν είναι προγραμματισμένη γενικότερα για την περιοχή ΕΜΕΑ.
Συγκεκριμένα στην ελληνική αγορά θα διατεθούν τα Surface Pro 7 (969 ευρώ), Surface Laptop Go (689 ευρώ), Surface Laptop 3 (1.229 ευρώ), Surface Go 2 (499 ευρώ), Surface Pro X (1.119 ευρώ), Surface Book 3 (1.929 ευρώ), Surface Studio 2 (4.299 ευρώ), και Surface Hub 2S (9.999 ευρώ).
Η διάθεση των προϊόντων από την Logicom θα γίνει με συγκεκριμένους συνεργάτες τόσο σε επίπεδο επιχειρήσεων όσο και σε επίπεδο καταναλωτών. Συγκεκριμένα στους συνεργάτες της εταιρείας στην επαγγελματική κατηγορία περιλαμβάνονται οι εταιρείες Active, BlueStream, Cosmos, Infinitum, Κωτσόβολος, OfficeLine, ΟΤΕ, Πλαίσιο, Space ενώ το retail κομμάτι θα ξεκινήσει με τα καταστήματα Γερμανός/ Cosmote, Κωτσόβολος, Πλαίσιο και Public-Media Markt. Σε δεύτερη φάση όμως, όπως τονίστηκε, στους επίσημους μεταπωλητές λιανικής θα συμπεριληφθούν και μικρότερα καταστήματα τα οποία θα πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια που θα θέσει η εταιρεία.
Αξίζει να σημειωθεί πως από το επίσημο λανσάρισμα της σειράς στην χώρα μας προκύπτουν συγκεκριμένα οφέλη για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις πέρα από την καλύτερη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Αυτά είναι, όπως διευκρινίστηκε κατά την παρουσίαση, αφενός η γκάμα των αξεσουάρ της εταιρείας (Surface pen, Surface HEadphones, Surface Dial, , Syrface Type Covers, Surface Mice, Surface Dock 2, Surface Adapters, Surface USB-C Travel HUB) τα οποία πλέον θα είναι διαθέσιμα και στη χώρα μας αλλά και το χρονοδιάγραμμα των προσφορών που τρέχει η Microsoft (BlackFriday και άλλα) το οποίο θα συμβαδίζει με την υπόλοιπη Eυρώπη.
Δεν υπάρχουν σχόλια