ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την NVIDIA GTX 980 Ti

Διέρρευσαν ολόκληρα τα specs της επερχόμενης GTX 980 Ti της NVIDIA και οι πρώτες κάρτες γεμίζουν τα ράφια των καταστημάτων.

Το HardwareBattle για άλλη μια φορά διαρρέει αποτελέσματα από benchmarks αλλά και όλα τα χαρακτηριστικά της νέας κάρτας γραφικών που θα παρουσιάσει η NVIDIA στη Computex σε λίγες ημέρες. Η κάρτα όπως δείχνουν οι τελευταίες πληροφορίες θα εξοπλίζεται με πυρήνα μειωμένων χαρακτηριστικών σε σχέση με την GTX Titan X, ενώ εμφανίστηκε και η προτεινόμενη τιμή της.

Ο GM200 πυρήνας (GM200-310) των 28 νανομέτρων που τοποθετεί στην 980 Ti η NVIDIA έχει δύο SMMs απενεργοποιημένους σε σχέση με την Titan X και σύμφωνα με τις υποθέσεις του VideoCardz το διάγραμμα του πυρήνα θα μοιάζει με αυτό της παρακάτω εικόνας. 2816 CUDA Cores και 176 TMUs θα βρίσκονται στο εσωτερικό, ενώ το die θα συμπληρώνουν οι 96 ROPs, που δίνουν επιδόσεις πολύ κοντά στη μεγαλύτερη κάρτα του lineup. Το ίδιο site αποκάλυψε και μερικά benchmarks που έτρεξε αλλά στην ανάλυση των 1080p και όχι σε κάποια υψηλότερη που βοηθά στην καλύτερη αξιοποίηση των χαρακτηριστικών της, όπως της μνήμης των 6GB GDDR5. Η κάρτα φαίνεται να πλησιάζει την Titan X σε πολλά σημεία όπως μπορείτε να δείτε και μόνοι σας από τα αποτελέσματα, ενώ είναι σχεδόν σίγουρο ότι με λίγο overclocking θα μπορεί και να τη ξεπεράσει. Τα stock clock της ανέρχονται σε 1000MHz για τον πυρήνα, με boost στα 1076MHz ενώ η μνήμη χρονίζεται στα 1753MHz (7012MHz effective).

Ήδη εμφανίστηκαν υλοποιήσεις από γνωστούς κατασκευαστές όπως της ASUS, της GIGABYTE, της Galax, της EVGA και της MSI και όλες τους εφοδιάζονται με το NVTTM cooler που προτείνει η NVIDIA από την πρώτη Titan του 2013. Επίσης, η κάρτα σε αντίθεση με τη Titan X, δε θα φέρει backplate, ενώ διαθέτει μια 6 pin και μια 8 pin σύνδεση για το ρεύμα της. Επίσης, χάρη στην EVGA έχουμε μια εικόνα για την τιμή που θα έρθει η εν λόγω κάρτα στην αγορά. Έτσι, η πιο φθηνή υλοποίηση θα κοστίζει $798.77 όσον αφορά την reference υλοποίηση, ενώ θα ακολουθήσουν μοντέλα με το ACX2.0+ σύστημα ψύξη αλλά και backplate, για όσους το επιθυμούν.


Δεν υπάρχουν σχόλια