ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρώτη επανδρωμένη δοκιμή για το φουτουριστικό τραίνο

 Μετά από αρκετό καιρό έχουμε νέες εξελίξεις από το μέτωπο του Hyperloop, το πρωτοποριακό σύστημα μεταφορών που είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά το 2012 ο Elon Musk. Στα χρόνια που ακολούθησαν υπήρξαν πολύ σημαντικές εξελίξεις και συμφωνίες με αρκετές χώρες για τη δημιουργία υποδομών που θα υποστηρίξουν αυτά τα ταχύτατα τραίνα, αλλά το σημαντικότερο είναι το γεγονός πως μπήκαν στον αγώνα και άλλοι επενδυτές που εξελίσσουν με διαφορετικούς ρυθμούς τα δικά τους συστήματα προκειμένου να υλοποιήσουν τη γενική ιδέα.

Μία από αυτές είναι η Virgin Hyperloop, η οποία μπορεί να σταμάτησε για την ώρα το έργο που ξεκίνησε στη Μάλαγα, αλλά τουλάχιστον πήρε την πρωτιά για την πρώτη επανδρωμένη δοκιμή της κάψουλας XP-2 όπου εισήλθαν οι Sara Luchian (υπεύθυνη του τμήματος Passenger Experience) και Josh Giegel (CTO και συνιδρυτής της εταιρείας). Η συγκεκριμένη κάψουλα διαμορφώθηκε ειδικά για μόλις 2 επιβάτες, παρόλα αυτά, στην τελική της μορφή θα μπορεί να μεταφέρει 28 επιβάτες.

Virgin Hyperloop: Πρώτη επανδρωμένη δοκιμή για το φουτουριστικό τραίνο
Virgin Hyperloop: Πρώτη επανδρωμένη δοκιμή για το φουτουριστικό τραίνο
Virgin Hyperloop: Πρώτη επανδρωμένη δοκιμή για το φουτουριστικό τραίνο
Virgin Hyperloop: Πρώτη επανδρωμένη δοκιμή για το φουτουριστικό τραίνο
Virgin Hyperloop: Πρώτη επανδρωμένη δοκιμή για το φουτουριστικό τραίνο
Virgin Hyperloop: Πρώτη επανδρωμένη δοκιμή για το φουτουριστικό τραίνο
Virgin Hyperloop: Πρώτη επανδρωμένη δοκιμή για το φουτουριστικό τραίνο
Virgin Hyperloop: Πρώτη επανδρωμένη δοκιμή για το φουτουριστικό τραίνο
Virgin Hyperloop: Πρώτη επανδρωμένη δοκιμή για το φουτουριστικό τραίνο
Virgin Hyperloop: Πρώτη επανδρωμένη δοκιμή για το φουτουριστικό τραίνο
Virgin Hyperloop: Πρώτη επανδρωμένη δοκιμή για το φουτουριστικό τραίνο

Στη δοκιμή, η κάψουλα XP-2 έφτασε ταχύτητα 172 km/h μέσα σε μόλις 6.25 δευτερόλεπτα και τα “G” που ένιωσαν οι επιβάτες ήταν τρεις φορές υψηλότερα από αυτά σε ένα αεροπλάνο. Ωστόσο, ο κ. Geigel δήλωσε πως η συνολική εμπειρία ήταν αρκετά πιο ομαλή απ’ ό,τι περίμενε. Η τελική ταχύτητα που έπιασαν ήταν τα 386km/h διότι αποφάσισαν να περιοριστούν σε “χαμηλες ταχύτητες” για την πρώτη επανδρωμένη δοκιμή, αλλά η εταιρεία υπενθυμίζει πως σκοπός είναι να ταξιδεύουμε κάποτε στο μέλλον με ταχύτητα κοντά στα 1100 km/h.

Δεν υπάρχουν σχόλια