Ads Top

Στο 60% οι δυσαρεστημένοι χρήστες από τους παρόχους κινητής παγκοσμίως!

Έξι στους δέκα χρήστες δεν είναι ευχαριστημένοι με τις υπηρεσίες των παρόχων κινητής τηλεφωνίας. Και το ποσοστό αυτό φαίνεται αρκετά μεγάλο σε μια εποχή που δεν υπάρχουν πλέον μεγάλα εμπόδια στην επιλογή παρόχου και προγράμματος. Η φορητότητα αριθμού, η δυνατότητα εξαγοράς συμβολαίου, ακόμα και το Project Fi (στις Η.Π.Α.) κάνουν πολύ εύκολη την διαδικασία να «βρίσκουν» τις υπηρεσίες που θέλουν. Γιατί, λοιπόν, δεν είναι ευχαριστημένοι;

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα μεγάλης έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία Accenture, συμβαίνει γιατί στις μέρες μας όλοι ξέρουν τι θέλουν από μια εταιρεία κινητής. Όχι απλά μια σύνδεση αλλά τις καλύτερες, τις περισσότερες και τις πιο αξιόπιστες υπηρεσίες. Το 2012 μόνο το 26% των χρηστών παγκοσμίως είχαν smartphone. Τώρα αυτό το ποσοστό έχει φτάσει πλέον το 80%. Το πόρισμα βγήκε από το “Accenture's annual Digital Consumer Survey”(Ετήσια έρευνα καταναλωτών ψηφιακών προϊόντων της Accenture). Στην έρευνα αυτή ρωτήθηκαν 28.000 χρήστες σε 28 χώρες στα τέλη του 2015.

Η εξοικείωση «γεννά» δυσαρέσκεια
Η εξοικείωση με τις ασύρματες τεχνολογίες και υπηρεσίες -όλων των παρόχων- δίνουν την δυνατότητα στην πλειοψηφία των χρηστών smartphone να αποφανθούν ότι είναι «δυσαρεστημένοι με την συνδεσιμότητα και την εμπειρία χρήσης και είναι θετικοί στην αλλαγή παρόχου»
Μια μικρή έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι το 71% των ερωτηθέντων απάντησε ότι θα έδιναν περισσότερα χρήματα για καλύτερες υπηρεσίες.

Εκτός από την ικανοποίηση των πελατών για τις παροχές η έρευνα έδωσε κι άλλα ενδιαφέροντα αποτελέσματα.
  • Το 83% είναι δυσαρεστημένο από τις διαφημίσεις που παρεμβαίνουν κατά την χρήση.
  • Το 62% ανησυχεί για την ασφάλεια των διαδικτυακών συναλλαγών.
  • Το 81% συνηθίζει να βλέπει ταινίες και τηλεοπτικές σειρές στην φορητή συσκευή του.
  • Το 47% ανησυχεί για τα προσωπικά δεδομένα του.
  • Το 81% αυτών που προτίθενται να αγοράσουν καινούργια τηλεόραση θα πάρει smart tv.
Τι θέλουν οι καταναλωτές
Το ποσοστό των καταναλωτών που έχουν προγραμματίσει να αγοράσουν κάποια νέα συσκευή τους επόμενους 12 μήνες έχει πέσει δραματικά, από 33% που ήταν το 2014, στο 13% το 2015. Παρόλα αυτά ειδικά η αγορά των smartphone θα είναι σταθερή και μάλιστα προβλέπεται ότι θα υπάρξει μονοψήφιο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων. 
Η Accenture κατέγραψε ότι το 83% των ερωτηθέντων «θα στρεφόταν σε καινούργια προϊόντα και υπηρεσίες αν η αξιοπιστία, οι εγγυήσεις και η ταχύτητα επίλυσης των προβλημάτων παρουσίαζαν βελτίωση.» Άρα ένας από τους λόγους που ψωνίζουν λιγότερο οι καταναλωτές είναι ότι θέλουν και την κατάλληλη υποστήριξη.

Στην έρευνα υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα συμπεράσματα και προτάσεις προς τους παρόχους, αλλά τα κύρια σημεία είναι:
  • Οι καταναλωτές θέλουν καλύτερες υπηρεσίες, και δεν θα διστάσουν να πάνε αλλού αν δεν την έχουν.
  • Η υποστήριξη και η αξιοπιστία είναι κρίσιμοι παράγοντες για να αποφασίσουν που θα δίνουν τα χρήματά τους.
  • Είναι πρόθυμοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω για να έχουν αυτά που θέλουν.
  • Η επιθυμία για τέτοιες υπηρεσίες είναι ισχυρή, αλλά περιμένουν καλύτερη συνδεσιμότητα, λιγότερες διαφημίσεις και μεγαλύτερη ασφάλεια.

Να σημειώσουμε ότι η συγκεκριμένη έρευνα είναι παγκόσμια αλλά η ελληνική αγορά δεν είναι μέσα στις 28 χώρες που μετείχαν αυτής. Κάτι που, λόγω του μικρού πληθυσμού, μάλλον δεν θα ανέτρεπε την γενική εικόνα που καταγράφηκε. Αν προσμετρήσουμε και το γεγονός ότι οι διαφορές στις υπηρεσίες των παρόχων μας είναι από μικρές έως πολύ μικρές, τότε δεν έχουμε και πολλά περιθώρια. Ή μήπως έχουμε; Τι θα θέλατε εσείς από έναν πάροχο που θα σας έκανε να αλλάξετε αυτόν που έχετε σήμερα; Θα θέλατε καλύτερη εξυπηρέτηση; Καλύτερη σύνδεση; Λιγότερες διαφημίσεις; Μεγαλύτερες ταχύτητες; Θα δίνατε περισσότερα χρήματα για μια απρόσκοπτη χρήση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.