ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Memory Bug στις NVIDIA GeForce GTX 970 GPUs

Κάνει την κάρτα unplayable μετά τα 3.5GB σύμφωνα με αναφορές χρηστών.

Μέλη του Overclock.net συνάντησαν ένα περίεργο πρόβλημα στις GeForce GTX 970 κάρτες γραφικών τους κατά το οποίο δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί όλη η μνήμη των 4GB σε μερικούς AAA τίτλους όπως το (παλιό) Skyrim αλλά και το νέο Shadow of Mordor, στο οποίο μόλις η χρήση ξεπεράσει τα 3.5GByte (σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και τα 3.2GB), ξεκινούν διάφορα προβλήματα όπως stuttering και μειωμένα FPS. Το πρόβλημα δεν εμφανίζεται μόνο κατά το gaming, και μπορεί να αναπαραχθεί εάν τρέξουμε το Nai benchmark το οποίο δοκιμάζει το bandwidth της μνήμης της κάρτας γραφικών, εμφανίζοντας το αποτέλεσμα σε GB/s δίπλα σε κάθε "chunk" μνήμης των 128MB.

Η πηγή του προβλήματος ενδέχεται να είναι μέσα στην ίδια την αρχιτεκτονική (καθώς η GTX 970 έχει 3 SMMs λιγότερα απ' ότι η 980 χωρίς να υπάρχουν λεπτομέρειες για το ποιος SM "έφυγε" από ποιο Raster Engine), στους drivers, ή απλά στον λάθος τρόπο που χρησιμοποιείται το Nai benchmark καθώς απαιτεί την χρήση μιας δεύτερης κάρτας (iGPU κυρίως) για να μην καταναλώνει μνήμη το Aero των Windows. Η καλύτερη λύση είναι να δοκιμάσουμε το Nai benchmark με τη χρήση μιας άλλης GPU έχοντας και το AfterBurner ανοιχτό παρατηρώντας το VRAM usage της κύριας κάρτας, για να υπολογίσουμε το "πότε θα περιμένουμε την εμφάνιση του bug".

Η NVIDIA φαίνεται να είναι ενήμερη για το πρόβλημα σύμφωνα με post ενός συντονιστή στα GeForce forums και ψάχνει τη λύση του. Το "Memory Bug" όπως αποκαλείται σε πολλά forums, δεν επηρεάζει την μεγαλύτερη GPU, GTX 980. 



Memory Bug στις NVIDIA GeForce GTX 970 GPUs

Δεν υπάρχουν σχόλια