ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι είναι τελικά...το Internet of behaviors


Τι είναι το Internet of behaviors;

Το Internet of behaviors, επίσης γνωστό ως IoB, αναφέρεται στην ανάλυση δεδομένων συμπεριφοράς που συλλέγονται από το Internet of Things και άλλες πηγές και στη συνέχεια επιχειρεί να κάνει αποτελεσματική χρήση τους. Αυτά τα δεδομένα συγκεντρώνονται μέσω φορητών τεχνολογιών, μεμονωμένων διαδικτυακών δραστηριοτήτων, οικιακών ηλεκτρικών συσκευών, οι οποίες μπορούν να παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και το ενδιαφέρον των χρηστών.Με τη βοήθεια τόσο του IoT όσο και του IoB, κατέστη δυνατή η παρακολούθηση, η συλλογή, ο συνδυασμός και η ερμηνεία τεράστιων δεδομένων που δημιουργούνται μέσω διαφόρων διαδικτυακών δραστηριοτήτων και προσωπικής συμπεριφοράς, συμπεριλαμβανομένων συμπεριφορών κοινωνικών μέσων και εμπορικών συναλλαγών.

Σημασία του Internet of behaviors

Αναμφίβολα, τα δεδομένα ήταν σημαντικά για τις επιχειρήσεις από την έναρξη του Διαδικτύου. Ωστόσο το 2021, η Gather χαρακτήρισε το IoB μία από τις κορυφαίες τεχνολογικές τάσεις. Το Internet of behaviors παρέχει σε όλους περισσότερες ευκαιρίες να συλλέγουν δεδομένα και να τα αναλύουν.Οι επιχειρήσεις μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τους επισκέπτες από διαφορετικά σημεία επαφής. Επιτρέπει να εξερευνήσετε το CX από την αρχή έως το τέλος, συμπεριλαμβανομένων:

  • Γνώση του σημείου από το οποίο ξεκινά το ενδιαφέρον του πελάτη σας για ένα προϊόν ή υπηρεσία
  • Το ταξίδι του για να κάνει μια αγορά
  • Τη μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά της υπηρεσίας ή του προϊόντος.

Γνωρίζοντας όλα αυτά η επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει περισσότερα σημεία επαφής για να αλληλεπιδράσει θετικά με τον πελάτη. Τελικά, αυτή η εξατομίκευση θα βοηθήσει στη βελτίωση της ποιότητας και την αποδοτικότητα των υπηρεσιών σας, με πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Με την αυξημένη απόδοση των υπηρεσιών, περισσότεροι καταναλωτές θα αρχίσουν να αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας.Το IoB θα συνεχίσει να επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρηματικές οργανώσεις αλληλεπιδρούν με τις προοπτικές τους. Το IoB μπορεί ακόμη και να συλλέξει, να επεξεργαστεί και να συνδυάσει δεδομένα από πολλές πηγές όπως:

  • Δεδομένα πολιτών που υποβάλλονται σε επεξεργασία από κυβερνητικές υπηρεσίες
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Δεδομένα πελατών από τον ιστότοπο
  • Παρακολούθηση τοποθεσίας και άλλα

Με λίγα λόγια, με τη βοήθεια του IoB, οι επιχειρήσεις όχι μόνο βελτιώνουν τα δεδομένα που συλλέγουν, αλλά και τον τρόπο που συνδυάζουν δεδομένα από διαφορετικές πηγές και τα χρησιμοποιούν.

Τα οφέλη του IoB

Το IoB μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επιλύσουν ζητήματα στο κλείσιμο περισσότερων πωλήσεων και να διατηρήσουν τους πελάτες τους πολύ πιο ικανοποιημένους.

Μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να αντικαταστήσετε πολλές έρευνες πελατών, οι οποίες είναι χρονοβόρες τόσο για τους πελάτες όσο και για τις επιχειρήσεις.

 Το IoB μπορεί να σας επιτρέψει να αναλύσετε τη συμπεριφορά των προοπτικών σας και τις αγοραστικές σας συνήθειες σε διαφορετικές πλατφόρμες.

Μπορείτε να μελετήσετε μη επιτεύξιμα δεδομένα σχετικά με το πώς αλληλεπιδρούν οι πιθανοί πελάτες σας με την επιχείρηση, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα πού ψωνίζει ο πελάτης σας.

Θα σας βοηθήσει ακόμη και να παρέχετε ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο στους πελάτες σας για οποιαδήποτε τελευταία προσφορά, σημείο πώλησης ή ακόμη και στοχευμένες διαφημίσεις.

Τέλος, μερικές από τις εφαρμογές που συγκεντρώνουν τέτοια δεδομένα σήμερα, είναι οι Facebook, Google, Siri, Google Home και Alexa.

Δεν υπάρχουν σχόλια