ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η NVIDIA αφήνει ελεύθερο τον πηγαίο κώδικα του PhysX


Μετά την Epic με την Unreal Engine 4 και τη Unity 5 που έγιναν "δωρεάν" με τον πηγαίο κώδικα προσβάσιμο στον καθένα, η Nvidia αποφάσισε να κάνει το ίδιο με τον κώδικα του PhysX 3.3.3.
Ο κώδικας ανέβηκε στο Github και περιλαμβάνει τον κώδικα που είναι υπεύθυνος για τα υφάσματα και τις καταστροφές στα παιχνίδια. Έτσι ηNvidiaέδωσε τον κώδικα στους προγραμματιστές ή όποιον άλλον θέλει και ενδιαφέρεται για να τον μελετήσει. Φαίνεται ότι η κίνηση αυτή συνδέεται με την "απελευθέρωση" του κώδικα για την Unreal Engine 4.
 To PhysX της Nvidia είναι το βασικό τμήμα της φυσικής στα παιχνίδια που χρησιμοποιούν τη μηχανή Unreal. Όμως ο κώδικας που δόθηκε στους ενδιαφερόμενους είναι μόνο αυτός που αφορά την υλοποίηση των εφέ από τον επεξεργαστή και όχι από την κάρτα γραφικών. Έτσι ο κώδικας CUDA της Nvidia που αφορά την κάρτα γραφικών παραμένει μυστικός και φυσικά προς πώληση.

Σίγουρα ο κώδικας που ανέβασε η Nvidia στο Github είναι από μόνος του αρκετό υλικό για τους προγραμματιστές και τους φοιτητές για να μελετήσουν και να μάθουν να χρησιμοποιούν. Παράλληλα η Nvidia ανακοίνωσε ότι το PhysX SDK θα περιλαμβάνει και άλλες πλατφόρμες που μέχρι τώρα έιχαν μείνει απέξω, όπως το OS X, το Linux και το Android.

Δεν υπάρχουν σχόλια