Ο Firefox θα κοιτάει το ιστορικό για να προτείνει διαφημίσεις μέσω των νέων Suggested tiles
Προκειται για διαφημιστικά πλακίδια -εξάλλου έτσι χαρακτηρίζονται και από την εταιρεία- και είναι διαφορετικά από τα "Directory" tiles που πρωτοπαρουσίασε ο μη-κερδοσκοπικός οργανισμός Mozilla το 2014. Τα πλακίδια του είδους αποτελούσαν τυχαία επιλεγμένες διαφημίσεις που έκαναν την εμφάνιση τους στην αρχική καρτέλα, κατά την εγκατάσταση του Firefox για πρώτη φορά ή κατά την επανεγκατάσταση του από την χρήστη. Τα νέα πλακίδια ωστόσο, βασίζονται στο ιστορικό του περιηγητή. Έτσι, ο Firefox κοιτάει το ιστορικό και τις σελίδες που επισκέπτεται ο χρήστης, και προτείνει σχετικού περιεχομένου διαφημίσεις.
Ο μη-κερδοσκοπικός οργανισμός λέει ότι δεν κοιτάει τα προσωπικά δεδομένα ή πληροφορίες από τρίτους, και πως ο χρήστης μπορεί να απενεργοποιήσει το χαρακτηριστικό κατά βούληση. Αν οι δοκιμές πάνε καλά, το νέο χαρακτηριστικό θα βρεί τον δρόμο του για την σταθερή έκδοση του Firefox το καλοκαίρι.
Ο μη-κερδοσκοπικός οργανισμός λέει ότι δεν κοιτάει τα προσωπικά δεδομένα ή πληροφορίες από τρίτους, και πως ο χρήστης μπορεί να απενεργοποιήσει το χαρακτηριστικό κατά βούληση. Αν οι δοκιμές πάνε καλά, το νέο χαρακτηριστικό θα βρεί τον δρόμο του για την σταθερή έκδοση του Firefox το καλοκαίρι.
Δεν υπάρχουν σχόλια