Reflex της NVIDIA υπόσχεται να μειώσει το input lag στο PC
Αρκετοί είναι οι χρήστες που καθώς προσπαθούν να βελτιώσουν την gaming εμπειρία έρχονται αντιμέτωποι με ρυθμίσεις όπως το V-Sync και το Triple Buffering, οι οποίες προσθέτουν επιπλέον input lag κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Και όταν μιλάμε για input lag εννοούμε το χρόνο που απαιτείται για την εκτέλεση μίας κίνησης του παίχτη έως ότου εμφανιστεί στην οθόνη του, από τη στιγμή δηλαδή που έκανε κλικ στο ποντίκι ή πάτησε ένα κουμπί στο πληκτρολόγιο. Αν και γίνεται κάποιος να δει κατά προσέγγιση την καθυστέρηση που υπάρχει χρησιμοποιώντας κάποια in-game εργαλεία, για την ακριβή μέτρησή της απαιτείται ακριβός εξοπλισμός όπως για παράδειγμα μία κάμερα ικανή να καταγράψει σε υψηλές ταχύτητες. Βέβαια, είναι δύσκολο κάποιος να εντοπίσει την πηγή της καθυστέρησης, αφού αυτή μπορεί να προέρχεται από τα περιφερειακά, το εσωτερικό hardware του υπολογιστή ή την οθόνη. Αυτό είναι κάτι που η NVIDIA θέλει να λύσει.
Έπειτα τις ανακοινώσεις των νέων καρτών γραφικών Ampere, η εταιρία αναφέρθηκε στην τεχνολογία Reflex η οποία μέσα από μία σειρά βελτιώσεων σε κάρτα γραφικών, στην οθόνη G-Sync και στο λογισμικό, οι χρήστες θα μπορούν πλέον να μετρήσουν και να μειώσουν το input lag σε τίτλους E-Sports όπως το Valorant και το Apex Legends.
Υπάρχουν δύο βασικά στοιχεία στο Reflex. Το πρώτο από αυτά είναι ένα σύνολο APIs τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα studio για να προσθέσουν τη λειτουργία Reflex Low Latency στα παιχνίδια τους. Χρησιμοποιώντας μία σχετικά οικονομική κάρτα γραφικών όπως την GTX 1660 Super, η NVIDIA ισχυρίζεται ότι οι χρήστες μπορούν να περιμένουν βελτίωση 33% στην απόκριση του υπολογιστή τους καθώς παίζουν παιχνίδια τα οποία υποστηρίζουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Από τεχνικής πλευράς, η τεχνολογία αυτή μειώνει τον αριθμό των καρέ που μπαίνουν σε ουρά στην κάρτα γραφικών, με αποτέλεσμα να απελευθερώνονται περισσότεροι πόροι από τον επεξεργαστή.
Το άλλο σημαντικό στοιχείο του Reflex είναι ένα πρόσθετο module το οποίο θα βρίσκεται μέσα στις νέες οθόνες 360Hz G-Sync και οι οποίες θα κυκλοφορήσουν από εταιρίες όπως η Acer και η Alienware. Σε συνδυασμό με ένα συμβατό ποντίκι από εταιρίες όπως Asus, Logitech, Razer και SteelSeries, το πρόσθετο Reflex Latency Analyzer module θα επιτρέπει στους χρήστες να δουν μία ανάλυση του τρόπου με τον οποίο το ποντίκι, το hardware του υπολογιστή και η οθόνη συμβάλλουν στο συνολικό input lag. Μετά από την ανάλυση και αφού οι χρήστες αναγνωρίσουν την κύρια πηγή καθυστέρησης, θα μπορούν να κάνουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις για την καταπολέμηση του input lag.
Υπάρχουν ακόμα αρκετές πληροφορίες που δεν έχουν γίνει γνωστές, όπως για παράδειγμα ποιες κάρτες γραφικών θα είναι σε θέση να επωφεληθούν από τη συγκεκριμένη λειτουργία. Η NVIDIA πιθανότατα να πει περισσότερα για το Reflex καθώς πλησιάζουμε στην κυκλοφορία των RTX 30xx τον Οκτώβριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια