YouTube ξεκινά τη διάθεση του Shorts, τον αντίπαλο του TikTok
Όπως έκανε το Instagram με τη λειτουργία Reels, έτσι και το YouTube ξεκινά τη δική της πλατφόρμα δημιουργίας βίντεο λίγων δευτερολέπτων, η οποία θα ονομάζεται YouTube Shorts. Όπως αναφέρει η εταιρία, ελπίζει να προσελκύσει το ενδιαφέρον των χρηστών και να ανταγωνιστεί άμεσα το TikTok.
Υπήρχαν εδώ και μήνες αναφορές που ήθελαν το YouTube να λανσάρει μία τέτοια λειτουργία και πλέον αυτή γίνεται επίσημη, ξεκινώντας αρχικά σε beta μορφή από την Ινδία. Όπως και στο TikTok, έτσι και το Shorts θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν βίντεο 15 δευτερολέπτων ενώ θα μπορούν να επιλέξουν και τη μουσική. Εκπρόσωπος του YouTube ανέφερε στο The Verge πως αυτή τη στιγμή υπάρχουν 100.000 διαθέσιμα μουσικά κομμάτια ενώ η εταιρία συνεργάζεται με καλλιτέχνες και συνθέτες ώστε να προστεθούν ακόμη περισσότερα κομμάτια στον μουσικό κατάλογο.
Όλα τα βίντεο που δημιουργούν οι χρήστες, θα εμφανίζονται στην αρχική σελίδα του YouTube σε ένα μέρος ειδικά σχεδιασμένο για το Shorts. Το YouTube θα προσπαθήσει να προσελκύσει όσους περισσότερους χρήστες μπορεί με το κουμπί «Create» να βρίσκεται σε αρκετά ευδιάκριτη θέση μέσα στην εφαρμογή. Το εικονίδιο ήδη κυκλοφόρησε στη beta έκδοση του Shorts για Android με την εταιρία να έχει σχέδια να το φέρει σύντομα και στο iOS. Για την ώρα δεν υπάρχει κάποια εκτίμηση για το πότε το Shorts θα γίνει διαθέσιμο και σε άλλες χώρες.
Η CEO Susan Wojcicki είπε στο CNBC:
Στην πραγματικότητα έχουμε ήδη παρουσιάσει τη λειτουργία Stories στο YouTube και έχουμε δει έντονη αλληλεπίδραση με τους δημιουργούς βίντεο. Το Shorts θα ήταν ένα παράδειγμα περιεχομένου πολύ μικρής διάρκειας. Συνεπώς, θα συνεχίσουμε σίγουρα να καινοτομούμε σε όλα τα διαφορετικά είδη βίντεο, συμπεριλαμβανομένου και του βίντεο μικρής διάρκειας.
Το Instagram είχε μία παρόμοια ιδέα παρουσιάζοντας το Reels, τον κλώνο του TikTok, αλλά η ανταπόκριση δεν ήταν πολύ καλή. Μάλιστα αρκετά βίντεο που είναι διαθέσιμα στο Reels έχουν δημιουργηθεί στο TikTok και έγιναν εκ νέου upload στην εφαρμογή του Instagram. Σε κάθε περίπτωση όμως το Instagram δεν ήταν ποτέ μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας βίντεο, ενώ το YouTube είναι. Η εταιρία ελπίζει ότι οι χρήστες που επισκέπτονται το YouTube για να διασκεδάσουν παρακολουθώντας βίντεο, ίσως συνεχίσουν να βλέπουν μικρότερης διάρκειας βίντεο μέσα από το Shorts και να παραμείνουν για περισσότερη ώρα είτε εντός της ιστοσελίδας είτε στην εφαρμογή.
Δεν υπάρχουν σχόλια